اخبار


توزیع میوه شب عید از 26 اسفند

2024 03 16
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: از 26 اسفند ماه روند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

ذخیره‌سازی 30 تن خرما تنظیم بازار شب عید در استان یزد

2024 03 13
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: باتوجه‌به تقارن عید نوروز و ماه رمضان، در راستای تنظیم بازار بیش از یک هزار تن برنج و 30 تن خرما برای توزیع در این ایام اختصاص‌داده‌شده است.

یکصد و سی‌ و دومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد

2024 03 12
مشکلات ۹ واحد تولیدی و معدنی استان یزد در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بررسی شد.

تقدیر رئیس کمیته امداد کشور از استاندار و معاون اقتصادی استاندار یزد برای کاهش نرخ بیکاری استان

2024 03 10
مراسم جشن ملی توانمندسازی یک‌صد هزار مددجوی کمیته امداد با حضور مسئولان استانی همزمان با سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

نشست بررسی مسائل واحدهای صنعتی استان یزد

2024 03 09
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست با مدیرعاملان دو واحد صنعتی استان به بررسی مسائل و دغدغه آنان پرداخت.

معرفی استاندار یزد به‌عنوان استاندار برتر در حوزه عملکرد تبصره 18 / لوح تقدیر استاندار یزد به نیابت از او به معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار اهدا شد

2024 03 09
در مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به‌عنوان استاندار برتر در حوزه عملکرد تبصره 18 معرفی شد.

قیمت شیرینی شب عید گران نمی‌شود

2024 03 06
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در صورت ثبات قیمت مواد اولیه نرخ شیرینی برای شب عید تغییری نخواهد داشت.

بیش ۱ میلیون سرباز تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی هستند

2024 03 06
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: در مدت چهار سال و نیم گذشته یک میلیون و چهار صد و پنجاه هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفته‌اند.

همایش گزینشگران استان یزد برگزار شد

2024 03 05
همایش گزینشگران و کارگزاران گزینش استان یزد با حضور گزینشگران دستگاه ها و ادارات دولتی ( از جمله استانداری ، علوم پزشکی و ... ) در تالار فرهنگ و هنر فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

بررسی ۶ دستور کار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد

2024 03 05
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار و ۶ دستور کار در این جلسه  مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی و تعیین تکلیف ۲۵ پرونده در کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی

2024 03 05
نشست کمیسیون طرح های غیر کشاورزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

آمادگی یزد برای میزبان سفرای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی

2024 03 04
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برگزاری جلسه‌ فشرده‌ای برای فراهم‌شدن مقدمات سفر ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی مهمان یزد خبر داد.

دولت از مسائل تولیدکنندگان و صنعتگران غافل نیست

2024 03 03
معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و گردشگری استانداری یزد گفت: دولت تلاش می‌كند تا مشکلات بخش تولید، صادرکنندگان و صنعتگران را به حداقل کاهش دهد.

تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی در فرمانداری‌ها ممنوع است

2024 03 01
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: هرگونه تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی و طرف‌داران نامزدها در محل فرمانداری‌ها ممنوع است.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

انتخابات با کمترین چالش در برگزاری پشت سر گذاشته می‌شود

2024 03 01
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی یزد کم و با تاثیرپایین بوده گفت: کمترین آسیب و چالش ممکن را در برگزاری انتخابات داشتیم.

مردم رأی‌دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

2024 03 01
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مردم در اولین ساعات ممکن رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند که در پایان ساعات اخذ رأی با شلوغی و ازدحام شعب اخذ رأی مواجه نشوند.

مردم تخلفات انتخابات را به هیئت‌های نظارت گزارش کنند

2024 02 29
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت‌های نظارت اطلاع‌رسانی کنند.

چهارهزار فروشگاه در استان یزد به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل است

2024 02 29
در استان یزد بیش از چهارهزار فروشگاه زنجیره‌ای و خرد برای استفاده خانوارهای بی‌بضاعت به سیستم کالابرگ الکترونیکی مجهز هستند.

925 بازرس و سربازرس انتخابات در استان یزد آموزش دیدند

2024 02 28
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند، 867 بازرس مجرب و توانمند فعالیت دارند و 14 بازرس ویژه و 58 سربازرس نیز بر روند اجرای انتخابات نظارت دارند.

اختصاص 867 شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان یزد

2024 02 28
رئیس هیئت بازرسی استان یزد گفت: 867 شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه‌های انتخابیه استان یزد در نظر گرفته شده است.

برگزاری نشست بررسی مشکلات انجمن کاشی و سرامیک استان یزد

2024 02 27
نشست بررسی مسائل‌ و دغدغه‌های انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک استان یزد باحضور معاون اقتصادی استاندار یزد و اعضای این انجمن برگزار شد.

یکصد و سی‌امین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد

2024 02 27
مشکلات هفت واحد تولیدی استان یزد در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به ریاست رئیس کل دادگستری استان بررسی شد.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد اعلام کرد؛

استقرار 349 شعبه صندوق اخذ رأی در شهرستان یزد

2024 02 25
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد در روز میلاد حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان از ستاد انتخابات شهرستان‌ یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این ستاد قرار گرفت.

نشست بررسی مسائل و مشکلات انجمن سازه‌های فولادی خانه صمت استان یزد برگزار شد

2024 02 24
نشست بررسی مسائل و مشکلات انجمن سازه‌های فولادی خانه صمت استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و اعضای هیئت‌مدیره این انجمن در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد و نان کشور برگزار شد

2024 02 22
جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد و نان کشور به ریاست معاون امور اقتصادی وزیر کشور و اعضای این کارگروه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

همایش تقدیر از سفیران قرض‌الحسنه استان یزد برگزار شد

2024 02 22
همایش تقدیر از سفیران قرض‌الحسنه استان یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
رئیس کمیته بازرسی انتخابات استان یزد :

صیانت از آرا مردم از وظایف اصلی بازرسان انتخابات است

2024 02 22
محمدعلی شاه‌حسینی در نشست خبری با خبرنگاران استان، گفت:صیانت از آرا مردم  از وظایف اصلی بازرسان انتخابات است و تا کنون هیچگونه تخلفی گزارش نشده است.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

مشکلی برای تأمین گوشت و کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان نداریم

2024 02 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: گوشت قرمز، گوشت مرغ، کالاهای اساسی و میوه شب عید، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان استان یزد تأمین است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

فضای مجازی می‌تواند موتور محرک انتخابات استان باشد

2024 02 20
 رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: فضای مجازی در آستانه انتخابات می‌تواند موتور محرک باشد تا مشکلات جبران‌ناپذیری رخ ندهد.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی از قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در یزد است

2024 02 20
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در طرح‌های مختلف استان خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای در حوزه‌های مختلف منعقد خواهد شد.

بررسی 4 دستور کار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد

2024 02 19
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار و 4 دستور کار در این جلسه  مورد بررسی قرار گرفت.
معاون اقتصادی استاندار یزد خبر داد؛

را‌ه‌اندازی بزرگ‌ترین فروشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی استان

2024 02 19
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: بزرگ‌ترین فروشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی استان توسط گروه پیشگامان کویر یزد راه‌اندازی می‌شود.

معرفی استاندار یزد به عنوان رییس برتر شورای فن بازار منطقه‌ای/ لوح تقدیر استاندار یزد به نیابت از او به معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار اهدا شد

2024 02 19
در اولین همایش تجارت فناوری، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به عنوان رییس برتر شورای فن بازار منطقه‌ای معرفی شد.

آخرین وضعیت تأمین اقلام اساسی در بازار یزد بررسی شد

2024 02 18
جلسه کمیته تخصصی تنظیم بازار استان به ریاست مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و باهدف بررسی آخرین وضعیت تأمین اقلام و کالاهای اساسی برگزار شد.

بازدید شاه‌حسینی از کارخانه کاشی خاطره اردکان

2024 02 18
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در آخرین برنامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان اردکان، از کارخانه کاشی وسرامیک خاطره اردکان بازدید کرد.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

امانتدار رأی و اعتماد مردم هستیم

2024 02 17
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: ما خود را مکلف می‌داند که امانت‌دار آرا و نظرات مردم باشیم و بدون جانب‌داری از آرا مردم صیانت و حفاظت کنیم.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

سکوهای تنظیم بازار نیازهای مردم را به حداقل می‌رساند

2024 02 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در ادامه سفر خود به شهرستان اردکان از ۳ سکوی تنظیم بازار این شهرستان بازدید و از عملکرد این سکوها و شیوه قیمت‌گذاری اجناس مطلع شد.

توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش اقتصادی و گردشگری اردکان در دستور کار است

2024 02 17
معاون اقتصادی استاندار یزد با حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردکان، ضمن گفتگو با فعالین اقتصادی و گردشگری اردکان، از برخی مشکلات آنان مطلع شد.

مجتمع گردشگری «نیر زیبای من» آماده پذیرایی از گردشگران

2024 02 15
مجتمع گردشگری و بوم‌گردی نیر زیبای من با مساحت ۱۵۰ هزار متر و با سرمایه‌گذاری صد و پنجاه میلیاردتومانی آمده پذیرایی از گردشگران است.

در نشست ۳ ساعته معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها چه گذشت؟

2024 02 14
معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها برنامه‌های چندوجهی مبتنی بر مشارکت حداکثری مردم و افزایش مشارکت فعالین بخش‌های اقتصادی در انتخابات در نشست ویدئوکنفرانسی ارائه دادند.
به ریاست معاون اقتصادی وزارت کشور برگزار شد؛

نشست ویدئوکنفرانسی معاونین اقتصادی استانداری‌ها درباره انتخابات

2024 02 13
موضوع حماسه سیاسی انتخابات در نشست ویدئوکنفرانسی با حضور معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها و مدیران کل حوزه اقتصادی استان‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

آبادیران؛ قرار شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه مناطق محروم

2024 02 12
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین دوره نمایشگاه توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی یزد (آبادیران) از 25 تا 27 بهمن‌ماه در محل کارخانه نوآوری درخشان برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۱ پروژه در شهرستان اشکذر

2024 02 11
در آئینی هم‌زمان با دهه مبارک فجر و عید انقلاب، ۳۱ طرح‌  با اعتباری بالغ بر ۹۶۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اشکذر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است

2024 02 09
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

اعطای تسهیلات تبصره 18 برای افزایش اشتغالزایی

2024 02 07
باتوجه‌به ضرورت ایجاد هماهنگی در راستای اجرای مؤثر برنامه‌های اشتغال و تسریع در جذب منابع جزء 3 بند ب تبصره 18 قانون بودجه 1402  کل کشور جلسه‌ای به این منظور تشکیل شد.

رفع مشکل قالی‌بافان یزدی به تاروپود صادرات فرش دستباف گره‌خورده

2024 02 07
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: فرش دستباف یزد یکی از نمادهای استان است که متأسفانه مورد کم‌توجهی قرار گرفته و کم‌کم در حال فراموشی است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف یزد

2024 02 07
هفدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف یزد در محل  شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد در حال برگزاری است.

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه در مهریز

2024 02 07
 هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ۶۰ طرح‌  با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در مهریز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۳ پروژه در شهرستان بافق همزمان با دهه فجر

2024 02 05
آیین افتتاح ۳ پروژه در شهرستان بافق همزمان با دهه مبارک فجر  با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد.

آغاز عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای شادکام و قطرم

2024 02 05
عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای شادکام و قطرم در بخش مرکزی شهرستان بافق با مشارکت صنایع با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق و دیگر مسئولان شهرستان آغاز شد.

دیدار معاون اقتصادی استاندار یزد با امام جمعه بافق

2024 02 05
معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و گردشگری استانداری یزد در ادامه سفر خود به شهرستان بافق با حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی باقرآبادی امام جمعه و اعضای شورای اسلامی این شهرستان دیدار کرد و گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان ارائه داد.

بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه CGS شهرک صنعتی بافق

2024 02 05
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه CGS شهرک صنعتی شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

قانون هوای پاک اقدامی مؤثر در کاهش آلودگی هواست

2024 02 04
کمیسیون ماده 11 قانون هواي پاک به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و به منظور بررسی تقاضای واحدهایی که از نظر اداره کل حفاظت محیط زیست استان مجاز به استقرار نیستند، تشکیل می‌شود.

پاسخگویی مستقیم و حضوری معاون استاندار یزد به اقشار مختلف مردم استان

2024 02 04
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم با مردم دیدار و دستورات مقتضی جهت حل مسائل و دغدغه های آن ها را صادر کرد.
به ریاست معاون اقتصادی استاندار یزد برگزار شد؛

نود و پنجمین جلسه کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

2024 02 04
مشکلات ۸ واحد تولیدی استان یزد در کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بررسی شد.

در نشست هم‌اندیشی رئیس جهاد کشاورزی و معاون استاندار یزد چه گذشت؟

2024 02 03
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی با معاون اقتصادی استاندار یزد، در خصوص مسائل واردات شتر ، تولید ماهی تیلاپیا و صندوق حمایت بخش کشاورزی استان بحث و گفتگو کرد.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

کارگران عامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی هستند

2024 01 31
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جمع خانواده کارگران استان گفت: کارگران عامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی بوده و از ارکان اساسی تولید محسوب می‌شوند.

تاکید معاون استاندار یزد بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان استان

2024 01 31
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان استان امری لازم و ضروری دانست و  گفت: تولیدکنندگان باید مراقب باشند خط قرمزها را رد نکنند.

دیدار معاون اقتصادی استاندار یزد با اعضای ‌شورای اسلامی شهر تفت

2024 01 31
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر تفت با اعضای آن دیدار و گفتگو کرد.
با حضور معاون اقتصادی استاندار یزد صورت گرفت؛

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شهرستان تفت

2024 01 30
گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شهرستان تفت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، امام جمعه تفت، فرماندار و رئیس شورای اسلامی این شهرستان و جانبازان و ایثارگران دوران ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

یکصد و بیست و هشتمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد

2024 01 30
مشکلات 6 واحد تولیدی استان یزد در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به ریاست رئیس کل دادگستری استان بررسی شد.
به ریاست معاون اقتصادی استاندار یزد برگزار شد؛

نود و چهارمین جلسه کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

2024 01 28
مشکلات ۶ واحد تولیدی استان یزد در کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بررسی شد.

تشریح اهداف برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه لوازم‌خانگی در یزد

2024 01 26
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ایجاد تبادل اطلاعات، افزایش کمیت و کیفیت کالاها، افزایش قدرت خرید و تنوع در انتخاب کالا، شناسایی نیازهای جامعه و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی صوتی و تصویری افتتاح شد

2024 01 25
  به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی صوتی و تصویری با حضور محمدعلی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، مسئولان اداره کل صمت و جمعی از مسئولان یزد در محل  شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران چادرملو با معاونین استاندار یزد

2024 01 25
معاونین استاندار یزد در نشستی که با حضور مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، به گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت پرداختند.

هدف کارگروه "تسهیل" رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان یزد است

2024 01 25
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد استان برطرف شود و تعاملات با آنان در حوزه‌های مختلف انجام گیرد.

معاون اقتصادی استاندار یزد با امام‌جمعه اشکذر دیدار کرد

2024 01 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان، امام‌جمعه اشکذر دیدار و گفتگو کرد.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

مسائل زیست‌محیطی در طرح‌های سرمایه‌گذاری مدنظر قرار می‌گیرد

2024 01 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری با اجرای تکنولوژی و رعایت مسائل زیست‌محیطی  اجرا می‌شوند.
معاون استاندار یزد بیان کرد؛

کوتاهی برخی از دستگاه‌های اجرایی در ارائه تسهیلات تبصره 18

2024 01 22
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تلاش و اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استانی را در ارائه تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ضروری دانست.
معاون استاندار یزد:

توسعه صنعت گردشگری استان وابسته به مشارکت تشکل‌های گردشگری است

2024 01 22
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: توسعه صنعت گردشگری وابسته به مشارکت و فعالیت تشکل‌های گردشگری است.
معاون استاندار یزد:

هدف اقتصاد مقاومتی بازسازی و احیای اقتصاد ملی است

2024 01 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست شورای مدیران این معاونت گفت: امسال همه کارها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده است.

پاسخگویی مستقیم و حضوری معاون استاندار یزد به اقشار مختلف مردم استان

2024 01 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم با مردم دیدار و دستورات مقتضی جهت حل مسائل و دغدغه های آن ها را صادر کرد.

نود و سومین جلسه کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد

2024 01 20
مشکلات 6 واحد تولیدی استان یزد در کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بررسی شد.

در چهارمین جلسه هیئت بازرسی انتخابات یزد چه گذشت؟

2024 01 20
در چهارمین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان یزد موضوعاتی از قبیل مسائل انتخابات، انتخاب بازرسان، سربازرسی،  آموزش هیئت‌های بازرسی، همکاری و هماهنگی  و تعامل بین هیئت بازرسی و اجرایی و نقش و جایگاه بازرسی در انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

نشست سه جانبه روند ماموریت‌های شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد

2024 01 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در دیدار با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در خصوص ماموریت‌های این شرکت در استان یزد به گفتگو پرداخت.

دیدار معاون استاندار یزد با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران

2024 01 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در خصوص ساماندهی و تعیین و تکلیف پروژه‌های گردشگری استان به گفتگو پرداخت.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

بازرسان انتخابات باید اشراف کامل به قوانین انتخابات داشته باشند

2024 01 16
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد در سومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.

نشست بررسی وضعیت اجرایی اولین پروژه پالایشگاه GTL در یزد برگزار شد

2024 01 15
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در سفر به تهران، با رئیس پردیس پژوهش و توسعه صنایع پایین‌دستی پژوهشکده صنعت نفت دیدار و در خصوص وضعیت اجرایی اولین  پروژه پالایشگاه GTL در استان یزد گفت‌وگو کرد.
معاون استاندار یزد:

برای رونق شرکت حمل‌ونقل یزد ریل آمادگی همکاری داریم

2024 01 15
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از آمادگی استان برای رونق و توسعه شرکت حمل‌ونقل یزد ریل خبر داد.

نشست بررسی چالش‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی

2024 01 15
رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مؤسسه کوثر یزد به‌منظور بررسی چالش‌های سرمایه‌گذاری این مؤسسه در بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های سواحل مکران چابهار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

بازدید معاونین استاندار یزد از شرکت سیمرغ

2024 01 15
معاونین استاندار یزد در سفر به شهرستان مهریز ضمن بازدید از شرکت سیمرغ، در جریان روند فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

پاسخگویی مستقیم معاون استاندار یزد به اقشار مختلف مردم در روز یکشنبه

2024 01 14
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد به منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم با مردم دیدار و دستورات مقتضی جهت حل مسائل و دغدغه های آن ها را صادر کرد.
معاون استاندار یزد:

ضروری است با اقدام‌های مطلوب موانع پیش‌روی تولید را برداریم

2024 01 14
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه باید موانع را از سر راه تولید برداریم، اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید روند رشد و توسعه را سرعت ببخشد.

تأکید معاون استاندار یزد برای افزایش ذخایر گوشت سفید و قرمز استان

2024 01 11
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: شرکت پشتیبانی امور دام باید اقدامات لازم برای افزایش ذخایر گوشت سفید و قرمز استان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان داشته باشند.

برگزاری نشست اجرایی‌سازی توافق نامه همکاری مشترک توسعه اقتصاد دانش بنیان یزد

2024 01 11
سومین نشست اجرایی‌سازی توافق نامه همکاری مشترک توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد.

نشست بررسی طرح‌های مشمول دریافت تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد

2024 01 10
نشست کارگروه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد.

بررسی توانمندی‌ها و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان زارچ

2024 01 09
در نشست مشترک معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و فرماندار شهرستان زارچ، توانمندی‌ها و رفع موانع و مشکلات واحدهای اقتصادی در این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سکوهای تنظیم بازار در شهرستان اردکان راه‌اندازی شد

2024 01 07
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری یزد از سکوهای پیش‌بینی‌شده تنظیم بازار در شهرستان اردکان بازدید کرد.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

بالاترین رشد اقتصادی در کشور متعلق به یزد است

2024 01 07
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: رشد اقتصادی استان یزد حدود هشت درصد بوده است که بالاترین رشد اقتصادی کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون اقتصادی استاندار یزد بیان کرد:

تأمین نیروی کار صنایع در مراکز کارآموزی جوار کارگاهی

2024 01 05
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد ضمن دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در خصوص مسائل مربوط به ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در استان بحث و تبادل نظر شد.

لزوم حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان برای مقابله با فقر

2024 01 05
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست بررسی مسائل اقتصادی استان که با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد گفت: تنها راه دستیابی به پیشرفت عادلانه و حل مشکل فقر حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

پیشرفت صنایع تأسیسات راهکار کاهش ناترازی انرژی است

2024 01 04
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: با پیشرفت صنایع تأسیسات در صنعت ساختمانی بخش عظیمی از انرژی که صرف مسکن و صنعت می‌شود صرفه‌جویی خواهد شد.

حمل‌ونقل کالا نقشی حیاتی در صادرات و واردات دارد

2024 01 04
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌ها در حوزهٔ تجارت، حمل‌ونقل کالا است که نقشی حیاتی در صادرات و واردات دارد
معاون اقتصادی استاندار یزد:

ریل‌گذاری صحیح در حوزه سرمایه‌گذاری استان ضروری است

2024 01 04
نشست سرمایه‌گذاری، تامین مالی و بهبود محیط کسب و کار استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد عنوان کرد؛

نقش‌آفرینی اصناف در کاهش چشمگیر نرخ بیکاری استان

2024 01 03
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: با تلاش‌ همه حوزه‌های اقتصادی استان به‌ویژه حوزه اصناف، نرخ بیکاری استان در تابستان ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیر داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

صیانت از سلامت مردم دغدغه مسئولان است

2024 01 03
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: به‌منظور پیگیری و کنترل مسائل زیست‌محیطی در استان از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی فولاد و شهرک صنعتی نیکو شهرستان اشکذر بازدید و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

یکصد و بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد

2024 01 02
مشکلات هفت واحد تولیدی استان یزد در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به ریاست رئیس کل دادگستری استان بررسی شد.

برگزاری نشست بررسی موانع احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان یزد

2024 01 02
 به منظور هماهنگی بیشتر در تسریع فرآیند واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی نشستی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
به ریاست معاون اقتصادی استاندار یزد برگزار شد؛

نودمین جلسه کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

2024 01 01
مشکلات هفت واحد تولیدی استان یزد در کارگروه مقدماتی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بررسی شد.

بازدید سرزده معاون اقتصادی استاندار یزد از طرح آزمایشی سکو‌های تنظیم بازار

2024 01 01
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در راستای اجرای مصوبات نشست راه‌اندازی سکوهای تنظیم بازار استان به صورت سرزده از طرح آزمایشی یکی از سکوهای تنظیم بازار شهرستان یزد بازدید کرد.
— 100 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۱ - ۱۰۰ از ۶۷۹ نتیجه