اخبار


برگزاری جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد

2024 03 16
جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد با موضوع داوری طرح‌های رویداد نوآوری اجتماعی تشکیل شد.

نشست کمیته رصد و ارزیابی دستگاها در اجرای برنامه های فرهنگی

2024 03 14
نشست کمیته رصد و ارزیابی دستگاها با موضوع نظارت براجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه بحث گردشگری، عفاف و حجاب و روزه خواری در ایام تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

برگزاری اجلاسیه بزرگداشت شهدا در یزد

2024 03 14
 بمناسبت روز بزرگداشت شهدا در بیت نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه یزد و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اجلاسیه روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با خانواده طلبه بسیجی مرحوم عباس زارع الحسینی

2024 03 14
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با همراهی سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و دهقان فرماندار شهرستان مهریز با خانواده طلبه بسیجی مرحوم عباس زارع الحسینی دیدار کردند. این طلبه جوان در دومین شب ماه مهمانی خدا به دیدار محبوبش شتافت.

افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در مهریز

2024 03 13
باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان مهریز افتتاح شد.

۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در یزد رونمايي شد

2024 03 13
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در زمینه تاریخ شفاهی نقش استان یزد در ۸ سال دفاع مقدس و زندگی‌نامه شهدای جنگ تحمیلی رونمایی شد.

برگزاری نشست آموزشی "فرایند تمدید پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد" و "نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی" ویژه سمنها

2024 03 13
نشست آموزشی "فرایند تمدید پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد" و "نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی" ویژه سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از استانداری و فرمانداری ها برگزار شد.
باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت پذیرفت؛

افتتاح بوستان دانش واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

2024 03 12
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ده اصله نهال بهار نارنج در محل خوابگاه طوبی دانشگاه پردیس علوم پزشکی یزد غرس و بوستان دانش این دانشگاه نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نشست تخصصی با مسئولین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جبهه فرهنگی استان در‌خصوص برنامه های تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

2024 03 11
جمعی از مسئولین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جبهه فرهنگی استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درخصوص برنامه های عید نوروز و ماه مبارک رمضان دیدار کردند.

نشست مسئولین شهرداری یزد در‌خصوص برنامه های تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

2024 03 11
جمعی از مسئولین شهرداری یزد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درخصوص برنامه های عید نوروز و ماه مبارک رمضان دیدار کردند.

نشست با اصناف استان در‌خصوص برنامه های تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

2024 03 11
جمعی از اصناف استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درخصوص برنامه های عید نوروز و ماه مبارک رمضان دیدار کردند.

نشست فعالین حوزه گردشگری استان در‌خصوص برنامه های تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

2024 03 11
جمعی از فعالین حوزه گردشگری با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درخصوص برنامه های عید نوروز و ماه مبارک رمضان دیدار کردند.

نشست تبیینی با بخشداران و دهیاران شهرستان مروست در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان

2024 03 11
فرماندار، شهردار، بخشداران و دهیاران شهرستان مروست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان دیدار کردند.

نشست اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان مروست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان

2024 03 11
نشست اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان مروست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار شد.
در سفر به شهرستان مروست صورت پذیرفت؛

نشست تبیینی در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان با امام جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه بسیج و کنشگران جمعیت

2024 03 10
این نشست به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با حضور فرماندار، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

نشست اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان خاتم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان

2024 03 10
 نشست اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان خاتم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار شد.

نشست تبیینی با بخشداران و دهیاران شهرستان خاتم در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان

2024 03 10
فرماندار، شهردار، بخشداران و دهیاران شهرستان خاتم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان دیدار کردند.
در سفر به شهرستان خاتم صورت پذیرفت؛

نشست تبیینی در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان با امام جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه بسیج و کنشگران جمعیت

2024 03 10
این نشست به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با حضور فرماندار، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

نشست با اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان بافق در رابطه با موضوع جوانی جمعیت

2024 03 10
اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان بافق با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان دیدار کردند.
در سفر به شهرستان بافق صورت پذیرفت:

نشست تبیینی در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان

2024 03 10
فرماندار، شهردار، بخشداران و دهیاران شهرستان بافق با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان دیدار کردند.
در سفر به شهرستان بافق صورت پذیرفت؛

نشست تبیینی در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان

2024 03 10
امامان جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه بسیج و کنشگران جمعیت شهرستان بافق با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رابطه با ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان دیدار کردند

نشست با اعضای کادر بهداشت و درمان شهرستان بهاباد در رابطه با موضوع جوانی جمعیت

2024 03 09
اعضای کادر بهداشت و درمان و بهورزان شهرستان بهاباد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان دیدار کردند.
در سفر به شهرستان بهاباد صورت پذیرفت:

نشست تبیینی در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان

2024 03 09
فرماندار، شهردار، بخشداران و دهیاران شهرستان بهاباد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در راستای ترویج فرزندآوری و تبیین طرح عملیاتی فتحان دیدار کردند.

برگزاری نشست آموزشی "فرایند تمدید پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد" و "نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی" ویژه سمنها

2024 03 09
 نشست آموزشی با موضوع "فرایند تمدید پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد" و "نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی"  در روز پنجشنبه مورخ 1402/12/17 در محل سالن کنفرانس مدیریت بحران استانداری برگزار گردید.

توضیحات کامل مدیرکل سیاسی استانداری یزد در خصوص روند پیگیری ايجاد فرمانداری ويژه براي ۳ شهرستان استان

2024 03 07
مدیر کل سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری استانداری در خصوص فرآیند پیگیری ایجاد فرمانداری ویژه برای برخی شهرستانهای استان توضیحاتی ارائه کرد.

نشست با اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان ابرکوه در رابطه با موضوع جوانی جمعیت

2024 03 07
اعضای کادر بهداشت و درمان، ماماها و بهورزان شهرستان ابرکوه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان دیدار کردند.
در سفر به شهرستان ابرکوه صورت پذیرفت:

نشست بخشداران و دهیاران با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رابطه با موضوع بحران جمعیت

2024 03 07
نشست بخشداران و دهیاران با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رابطه با موضوع بحران جمعیت برگزار شد.

خوش آمد گویی به مسافران نوروزی با زبان و لهجه شیرین یزدی

2024 03 06
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در انتقال پیام های نوروزی به مسافران در ایام تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از زبان و لهجه شیرین یزدی استفاده شود.

دعوت از تمامی سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی و جهادی فعال به مشارکت در طرح ملی نهضت اجتماعی

2024 03 06
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از تمامی تشکل های مردم نهاد و گروه های مردمی و جهادی فعال و علاقه مند به همکاری و تعامل با دولت در حل مسائل استان دعوت به همکاری می ‌نماید.

بالاترین میزان مشارکت در انتخابات استان یزد با ۸۰.۱۰ درصد در شهرستان بافق ثبت شد

2024 03 03
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: میزان مشارکت در حوزه های انتخابیه چهارگانه این استان ۵۰.۰۲ درصد بوده که بالاترین درصد مشارکت در انتخابات مربوط به شهرستان بافق با ۸۰.۱۰ درصد است.

برگزاری جشن حضور، فردا شب در ورزشگاه شهید صدوقی یزد

2024 03 03
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به ارتحال آیت الله امامی کاشانی برگزاری جشن حضور مردم در انتخابات روز دوشنبه در ورزشگاه شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

پیام تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی رحلت آیت‌الله محمد امامی کاشانی

2024 03 03
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی رحلت آیت‌الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

نتایج قطعی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد اعلام شد

2024 03 02
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان یزد طی اطلاعیه از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور پرشور و گسترده مردم دارالعباده یزد در خلق حماسه ۱۱ اسفندماه

2024 03 02
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پیامی از مردم شریف و انقلابی دارالعباده یزد به پاس حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم تشکر و قدردانی کرد.

نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود

2024 03 01
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت:‌ بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.

احتمال درخواست تمدید انتخابات برای یزد وجود دارد/ اخذ رای تا ساعت ۲۲ ادامه دارد

2024 03 01
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به مطالبات زیاد در خصوص حضور شعب سیار در مراکز گوناگون، امکان درخواست تمدید انتخابات از سوی استان یزد به وزارت کشور وجود دارد.

ایجاد چهار شعبه ویژه اخذ رای برای خانواده‌های با جمعیت سه فرزند و بیشتر در یزد

2024 03 01
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: خانواده خوش جمعیت یزد که دارای سه فرزند به بالا هستند می‌توانند در چهار شعبه ویژه اخذ رای که بر آنان ایجاد شده، رای دهند.

عوامل شعب اخذ رای به هیچ وجه مجاز به نوشتن رای برای دیگران نیستند

2024 03 01
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به مراجعه افراد کم سواد یا ناتوان در نوشتن رای در شعب اخذ رای عوامل شعب به هیچ وجه مجاز به نوشتن رای برای دیگران نیستند و این افراد باید با فردی مورد اعتماد از خانواده خود در پای صندوق ها حضور یابند.

باز بودن تمام مسیرهای روستایی در استان

2024 03 01
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق‌های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

مانعی برای رای دادن با شناسنامه های بدون عکس نیست

2024 03 01
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: هموطنانی که شناسنامه آنها عکس دار نیست و به سن قانونی رای رسیدند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند و مانعی برای رأی دادن آنها وجود ندارد.

کد انتخاباتی کاندیداها نیز در برگ رای درج شود

2024 03 01
دبیر ستاد انتخابات استان یزد از مردم شریف استان خواست با توجه به شباهت اسمی برخی نامزدها، حتما در برگ رای خود علاوه بر اسم نامزد، کد انتخاباتی وی را نیز درج کنند.

همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است/ آغاز انتخابات از هشت صبح فردا

2024 02 29
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان فراهم شده و انتخابات فردا جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح آغاز می شود.

آخرین فرصت تبلیغات انتخابات فردا صبح به پایان می رسد / هرگونه تبلیغات بعد از این فرصت ممنوع

2024 02 28
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: فرصت تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح روز پنج شنبه دهم اسفند ماه به پایان می رسد و هرگونه تبلیغات بعد از این زمان ممنوع است.

انتقام سخت از دشمن باحضور حداکثری در انتخابات

2024 02 27
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: هر برگه رأی که به درون صندوق انداخته می‌شود؛ یک انتقام است؛ ما باید انتقام شهدا و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را باحضور حداکثری خود در انتخابات اسفندماه بگیریم.

برگزاری جلسه وبیناری جهت آمادگی انتخابات و امنیت سایبری

2024 02 27
جلسه وبیناری باحضور مدیران کل پدافند غیر عامل کشور ،اعضای کارگروه سایبری و الکترونیک استان ها به منظور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات 11اسفندماه برگزار شد.

نشست هماهنگی امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد

2024 02 26
نشست هماهنگی امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد به ریاست مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان برگزار شد.

رقابت ۲۱۵ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد/ تلاش برای انتخابات سالم و رقابتی

2024 02 26
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد چهار حوزه حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر ۲۱۵ داوطلب برای انتخابات مجلس در استان با هم رقابت می کنند.

حضور ویدئو کنفرانسی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان یزد در جلسه ستاد انتخابات کشور با استان ها

2024 02 24
 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، این جلسه به ریاست ‌‌دکتر شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور و با حضور علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان و سایر اعضای ستاد انتخابات استان یزد بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.   در این جلسه پیرامون هماهنگی مسائل اجرایی برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه...

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در امامشهر باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2024 02 23
به مناسبت ایام نیمه شعبان، همایشی با عنوان پیاده روی خانوادگی در امامشهر یزد برگزار شد.

پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

2024 02 22
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با صدور پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

نشست هماهنگی امور انتخابات با بخشداران مستقل استان

2024 02 22
نشست هماهنگی امور انتخابات با بخشداران مستقل استان به ریاست علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در محل ستاد انتخابات استان برگزار شد.

تائید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان/ آغاز فرصت تبلیغات از فردا

2024 02 21
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با تائید صلاحیت سه داوطلب، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید و داوطلبان از فردا فرصت دارند تبلیغات خود را آغاز نمایند.

بازدید از مرکز فرزندان آسمانی یزد

2024 02 21
معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مرکز فرزندان آسمانی یزد بازدید کرد.
استاندار یزد مطرح کرد؛

ظرفیت بالای استان یزد برای اجرای طرح‌های ملی به صورت پایلوت

2024 02 20
 استاندار یزد گفت: استان یزد ظرفیت لازم برای اجرای طرح‌های ملی در قالب پایلوت کشور را دارد.

بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان

2024 02 20
معاون وزیر و رئيس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان بازدید کردند.
با استقبال رسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله صدوقی یزد؛

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور وارد یزد شد

2024 02 20
دکتر محمد عباسی معاون وزیر و رئيس سازمان امور اجتماعی کشور دقایقی پیش با استقبال رسمی علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله صدوقی وارد یزد شد.

جوان‌ترین و مسن‌ترین نمایندگان مجلس در استان چه کسانی هستند؟

2024 02 19
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: مسن‌ترین و جوان‌ترین نامزدهای انتخابات مجلس در یزد به ترتیب با ۷۴ سن از حوزه اردکان و ۳۰ سال سن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن است.

نشست جمعی از هنرمندان صحنه و مجریان رسانه های استان با دبیر ستاد انتخابات استان یزد

2024 02 19
جمعی از هنرمندان صحنه و مجریان رسانه های استان با مدیر کل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان  دیدار کردند‌
باحضور رئیس ستاد انتخابات استان یزد صورت پذیرفت:

نشست هیئت های نظارت بر انتخابات استان

2024 02 18
این همایش در خصوص وظایف و جایگاه هیئت های نظارت انتخابات استان برگزار شد.

آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه/ یزد30هزار رای اولی دارد

2024 02 18
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه شاهد باشیم.

اول اسفندماه زمان اعلام نتایج تغییرحوزه انتخابیه داوطلبان

2024 02 17
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتایج نهایی آن دسته از داوطلبانی که درخواست تغییر حوزه انتخابیه را ثبت کرده بودند اول اسفند ماه اعلام می شود.

آغاز فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

2024 02 14
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز به مدت ۱۵ روز می توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

بازدید دبیر ستاد انتخابات استان از کارگاه طراحی پوستر انتخابات

2024 02 14
دبیر ستاد انتخابات استان یزد از کارگاه طراحی پوستر انتخابات در هنرستان هنرهای زیبای پسران بازدید کرد.

اجرای مانور برگزاری انتخابات در فرمانداری یزد

2024 02 13
باحضور علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان و سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان مانور اجرایی ستاد انتخابات در فرمانداری یزد برگزار شد.

تایید صلاحیت ۷۰ درصدی داوطبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد

2024 02 13
دبیر ستاد انتخابات استان یزد از تایید صلاحیت ۷۰ درصد از داوطبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت اعیاد شعبانیه

2024 02 12
 علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم استان، خصوصاً پاسداران و جانبازان گرامی تبریک گفت.

مردم ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند

2024 02 11
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

دعوت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

2024 02 10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

۲۴۴ نفر آمار قطعی نامزدهای انتخابات یزد/ رقابت ۶۱ نفر برای هر کرسی

2024 02 10
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: آمار قطعی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد را ۲۴۴ نفر اعلام کرد.

احتمال تغییر در تعداد نامزد‌های انتخاباتی تا ۲۵ بهمن

2024 02 09
رئیس ستاد انتخابات استان یزد: هنوز تغییری در تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی حاصل نشده ولی احتمال تغییر آمارتا ۲۵ بهمن ماه وجود دارد.
معاون رییس جمهور:

ایجاد خانه‌های مولد برای زنان در دستور کار دولت است

2024 02 08
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد خانه‌های مولد برای زنان در کنار همسرداری و فرزند آوری، در دستور کار دولت است که پیگیری و اقدام می‌شود.  
انسیه خزعلی:

زنان تاثیرگذار و موفق کشور معرفی می شوند

2024 02 08
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: الگوسازی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت در اولویت همه اقدامات است و به همین منظور زنان تاثیرگذار و موفق کشور شناسایی و معرفی می شوند.
با حضور معاون استاندار صورت گرفت؛

مراسم جشن مبعث رسول الله ﷺ و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

2024 02 08
 مراسم جشن مبعث رسول الله ﷺ و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان در محل مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور وارد استان یزد شد

2024 02 08
 معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با استقبال استاندار یزد، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استان وارد یزد شد.

داوطلبان وعده توخالی به مردم ندهند/ انتخابات مهمترین عرصه تجلی اراده و حضور مردم است

2024 02 07
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم، آرام و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است
پروژه های شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید؛

از افتتاح نخستین مجتمع خدمات، بین راهی تا گازرسانی به روستاها در بهاباد

2024 02 07
 به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، پروژه های شهرستان بهاباد از افتتاح نخستین مجتمع خدمات، بین راهی تا گازرسانی به روستاها به بهره‌برداری رسید.

افزایش تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده استان به ۲۴۴ نفر

2024 02 05
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت:۱۸ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند و تعداد کلی تأیید صلاحیت‌شده‌ها تاکنون در استان به ۲۴۴ نفر رسید.
باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت پذیرفت:

مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه یزد

2024 02 04
مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان دانشگاه یزد برگزار شد.

رویداد ملی ردا در بافق برگزار شد

2024 02 04
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: رویداد روایت دختران ایرانی با حضور بیش از 30 نفر از دانش آموزان شهرستان بافق برگزار شد.

فرصت تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان انتخابات

2024 02 04
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: داوطلبانی که احیانا قصد تغییر حوزه انتخابیه دارند می توانند از ۱۹ لغایت ۲۵ بهمن ماه درخواست خود را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه که اول ثبت نام کردند ارائه نمایند.

برداشته شدن ممنوعیت استفاده از اماکن دولتی برای نامزدهای انتخاباتی

2024 02 03
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای انتخاباتی می توانند برابر ماده 74 قانون انتخابات از اماکن دولتی برای تبلیغات خود استفاده کنند.

صیانت از آراء مردم مهم‌ترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات

2024 02 03
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، امانت‌داری، سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم است.

برگزاری رویداد نوآوری اجتماعی ویژه تشکلهای اجتماعی و گروههای مردمی و داوطلبانه

2024 01 31
با استناد به آیین نامه تشکلهای مردم نهاد در خصوص تعیین سیاستهای ترویجی تشویقی و فرهنگ سازی برای تعمیق ارتقاو نهادینه کردن مشارکت اجتماعی مردم و به منظور تحقق تدابیر اهداف و وظایف سازمان امور اجتماعی در حوزه مشارکتهای مردمی حمایت از ایده های برتر نوآورانه در توسعه محلات با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای سلامت و سرمایه و نشاط اجتماعی صورت می گیرد.

پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر

2024 01 31
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.

ضرورت توانمندسازی معلولان در جامعه

2024 01 31
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر اهمیت توانمندی و ظرفیت‌های افراد معلول در جامعه تاکید کرد.
باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت پذیرفت:

برگزاری اولین همایش تشکل های ایثارگری شرق کشور در یزد

2024 01 31
اولین همایش تشکل های ایثارگری شرق کشور به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد.

برگزاری جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندهان پایگاه حوزه معصومیه

2024 01 31
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اهمیت مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات گفت: همه در قبال مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه داریم.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت پذیرفت:

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه ام هانی همزمان با سراسر کشور

2024 01 31
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه دوره اول ام هانی هم زمان با سراسر کشور نواخته شد.

دوره آموزشی کنشگران جمعیت در استان یزد در حال برگزاری است

2024 01 30
دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد، گفت: دوره تکمیلی آموزشی کنشگران جمعیت با عنوان سفیران رحمت الهی با حضور 120 نفر در حال برگزاری است.

رونمایی از پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی «تئاتر کودک و نوجوان»

2024 01 30
باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی «تئاتر کودک و نوجوان» رونمایی شد.

برگزاری جلسه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام

2024 01 30
جلسه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

دیدار علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با دکتر پناهی زاده از سازمان تامین اجتماعی کشور 

2024 01 30
در این دیدار در خصوص مشارکت سازمان تامین اجتماعی کشور در امر ساخت بیمارستان شهرستان مروست مورد پیگیری و تاکید جدی قرار گرفت.

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با رئیس سازمان ملی مهاجرت 

2024 01 30
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با دکتر مبینی رئیس سازمان ملی مهاجرت دیدار کرد.

بازدید از محل جدید مرکز نگهداری کودکان خیابانی

2024 01 30
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی از محل جدید مرکز نگهداری از کودکان خیابانی بازدید کرد.

برگزاری جلسه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام

2024 01 30
جلسه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

تائید صلاحیت ۱۸ نفر دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس در یزد

2024 01 30
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت:۱۸  داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند و تعداد کلی تأیید صلاحیت‌شده‌ها تاکنون در استان به ۲۲۶ نفر رسید.

برگزاری همایش نقش فرهنگیان در پدافند غیرعامل

2024 01 29
همایش نقش فرهنگیان در پدافند غیرعامل برگزار شد

جلسه بررسی اقدامات و امور اجرای انتخابات ۱۴۰۲

2024 01 29
این جلسه به ریاست سعید رستگاری مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان یزد و  باحضور فرمانداران و روسای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ها برگزار شد.

تائید صلاحیت ۲۰۸ داوطلب نمایندگی مجلس در یزد

2024 01 29
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاکنون از ۳۵۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۲۰۸ نفر تایید صلاحیت شده اند.

برگزاری جلسه کارگروه زیستی

2024 01 29
جلسه کارگروه زیستی برگزار شد.