به گزارش روابط عمومی فرمانداري یزد،" عزیزالله سیفی" در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان که با حضور مشاور استاندار و معاونین فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری یزد برگزار شد، خاطرنشان ساخت: یزد نه تنها قطب گردشگری ایران بلکه با وجود پتانسیل ها، زیرساخت ها و ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و برخورداری از بناهای قدیمی یکی از مقصد های گردشگری دنیاست.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و سفر توریست های داخلی و خارجی به استان یزد افزود: به منظور آرامش بیشتر مسافران نوروزی در استان علاوه بر ساماندهی مدارس به منظور اسکان مسافران، بر پایی کمپ های نصب چادر در مکان هایی چون پارک های  کوهستان، غدیر، هفتم تیر و ورودی شهرستان ها پیش بینی شده است.
فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها اشاره و تصریح کرد: این قانون به نحو شایسته و مطلوب اجرا شد که البته نواقصی نیز داشت و مسئولان استان در راستای برطرف کردن آن ها تلاش خود را به کار گرفته اند.
وی همچنین از کنترل بازار در ایام نوروز خبر داد و افزود: تمامی اصناف و بازاریان در ایام نوروز کشیک نوروزی داشته و نظارت بر بازار به صورت مستمر و دقیق صورت خواهد پذیرفت.
سیفی در ادامه از فعال شدن مجدد سامانه ثبت اطلاعات اقتصادی خانوار ها از 20 اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: خانواده هایی که اطلاعات اقتصادی آن ها دست خوش تغییر شده است می توانند با مراجعه با سایت WWW.REFAHI.IR اطلاعات خود را اصلاح نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ساخت 5951 واحد مسکن مهر در شهرستان یزد تصریح کرد: میزان پیشرفت این پروژه ها در سطح شهرستان 70 درصد بوده است.
فرماندار یزد در پایان از تشکیل شورای ترافیک شهرستان یزد به منظور بررسی مسائل ترافیکی این شهرستان خبر داد و گزارشی از برنامه های این شورا در ایام نوروز ارائه کرد.
سید عبدالمجید قائم محمدی نیز در ادامه این نشست همراهی خبرنگاران استان در برگزاری سفرهای شهرستانی خبرنگاران به 9 شهرستان و شرکت در نشست های مطبوعاتی فرمانداران استان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان ساخت: با توجه به این نکته در روز های پایانی سال جاری قرار گرفته ایم سفر مطبوعاتی شهرستان ها اردکان و میبد در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
وی حضور خبرنگاران در جلسات و انعکاس اخبار عملکرد مسئولان استان به مردم را ارزشمند دانست و افزود: از اثرات مثبت این امر دلگرمی مردم نسبت به مسئولان و افزایش روحیه امید در جامعه است.
رئیس روابط عمومی استانداری یزد در ادامه از برگزاری نشست مطبوعاتی استاندار در هفته آینده خبر داد.
وی ضمن اشاره به این مطلب که در آینده ای نزدیک رسانه برتر در زمینه انعکاس اخبار سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی خواهد شد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مستندات و جراید مطبوعه و رسانه خود را به روابط عمومی استانداری یزد ارسال کرده تا با بررسی دقیق این امر محقق گردد.
قائم محمدی توجه ویژه فرماندار یزد به رسانه های گروهی استان را ارزشمند دانست و در ادامه با اعطای هدیه و لوح سپاس از تلاش های رئیس روابط عمومی فرمانداری یزد و تعامل مناسب وی با رسانه های گروهی استان تقدیر نمود.
خبرنگاران استان در این سفر یک روزه از پروژه های احداث بیمارستان رهنمون، سایت و پردیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی و پروژه های مسکن مهر خیرآباد شهرستان یزد بازدید کردند.