پیام تسلیت استاندار یزد در پی درگذشت «حجه الاسلام سید محمد صادق سادات اخوی »

استاندار یزد با صدور پیامی درگذشت «حجه الاسلام و المسلمين سید محمد صادق سادات اخوی » را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم
همانا ما از خدائیم و به سوی او باز می گردیم.
خبر درگذشت روحانی فقید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق سادات اخوي، موجب تاثر و تالم گردید.
آن واعظ و خطیب شهير،  عمر گرانبهایش را با گفتار اديبانه و منش حکیمانه، در دعوت مردم به رعایت تقوای الهی صرف کرد و از سر ایمان و خلوص نیت، در مدح و منقبت ائمه اطهار صلوات الله و سلامه علیهم اجمعين، کوشید.
و اینک در سالروز شهادت پنجمين ستاره تابناک آسمان امامت، حضرت باقرالعلوم علیه السلام، دعوت حق را لبیک گفت و سر بر آستان جانان نهاد.
اینجانب این ضایعه و فقدان را به مردم شریف و قدر شناس یزد و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع)، بیت شریف سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقي، خانواده ارجمند آن شادروان، به ویژه آقای دکتر سید علی محمد سادات اخوي تسليت گفته و برای آن مرحوم، آرامش و رحمت ابدی و برای بازماندگان، بردباری و پاداش وافر الهی را از پیشگاه حضرت دوست، خواهانم.

 


گفتنی است قرار است ساعت 9 صبح شنبه 20 شهریور پس از اقامه نماز بر پیکر آن شادروان در مسجد روضه محمدیه (حظیره)، آیین تشییع تا حسینیه خرمشاه یزد و تدفین در همان مکان، انجام پذیرد.

یادآور می شود، از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، آیت الله ناصری و بیت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقي هم، اطلاعیه هايي جداگانه به همین مناسبت صادر شده است.

 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات