نظارت میدانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارايی‌های سرمايه ای بهزيستی استان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ضمن حضور در اورژانس اجتماعي استان، نحوه هزينه كرد اعتبارات تملک دارايي های سرمايه اي بهزيستي استان را مورد بررسي و بازديد قرار داد.


به گزارش روابط عمومی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد "فخرالسادات خامسی ‌هامانه" مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي ‌استانداری و تیم همراه ضمن حضور در اورژانس اجتماعي استان یزد، نحوه هزينه كرد اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه اي بهزيستي استان را مورد بررسي و بازديد قرار دادند.
اين اعتبارات به مبلغ یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال با پيگيري، ارائه پيشنهاد، تخصيص و جذب اعتبار دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از محل تملک دارايي‌هاي سرمايه اي از طريق  سازمان امور اجتماعي  كشور براي بهزيستي يزد در جهت رفع محروميت و توسعه مناطق حاشيه اي يزد صورت گرفته است.
مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري همچنين از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعي يزد بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شد.
اورژانس اجتماعی استان یزد تحت نظر سازمان بهزیستی و با هدف پاسخگویی به نیازهای مردم و حل یا کاهش مشکلات آن ها و ارائه خدمات اجتماعی بدون محدودیت زمان و مکان ایجاد شده است.
گفتنی است زوجین متقاضی طلاق، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی داشتند، کودکان کار و خیابانی، همسران و کودکان آزار دیده، افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی، معتادین، سالمندان و معلولين آزار دیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند از افراد مشمول دریافت خدمات اورژانس اجتماعی استان هستند.

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات