نظارت میدانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارايی‌های سرمايه ای بهزيستی استان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ضمن حضور در اورژانس اجتماعي استان، نحوه هزينه كرد اعتبارات تملک دارايي های سرمايه اي بهزيستي استان را مورد بررسي و بازديد قرار داد.


به گزارش روابط عمومی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد "فخرالسادات خامسی ‌هامانه" مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي ‌استانداری و تیم همراه ضمن حضور در اورژانس اجتماعي استان یزد، نحوه هزينه كرد اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه اي بهزيستي استان را مورد بررسي و بازديد قرار دادند.
اين اعتبارات به مبلغ یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال با پيگيري، ارائه پيشنهاد، تخصيص و جذب اعتبار دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از محل تملک دارايي‌هاي سرمايه اي از طريق  سازمان امور اجتماعي  كشور براي بهزيستي يزد در جهت رفع محروميت و توسعه مناطق حاشيه اي يزد صورت گرفته است.
مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري همچنين از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعي يزد بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شد.
اورژانس اجتماعی استان یزد تحت نظر سازمان بهزیستی و با هدف پاسخگویی به نیازهای مردم و حل یا کاهش مشکلات آن ها و ارائه خدمات اجتماعی بدون محدودیت زمان و مکان ایجاد شده است.
گفتنی است زوجین متقاضی طلاق، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی داشتند، کودکان کار و خیابانی، همسران و کودکان آزار دیده، افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی، معتادین، سالمندان و معلولين آزار دیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند از افراد مشمول دریافت خدمات اورژانس اجتماعی استان هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات