نظارت میدانی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای اداره كل آموزش و پرورش استان

با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نظارت میدانی بر نحوه هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، "فخر السادات خامسی ‌هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و تیم همراه ضمن حضور در مدرسه شهيد مهدي نژاد در مديريت آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، نحوه هزینه کرد اعتبارات سرمایه ای این اداره را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
این اعتبارات با پیگیری، ارائه پیشنهاد، تخصیص و جذب اعتبار دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی استان، از محل تملک دارایی های سرمایه ای و از طریق سازمان امور اجتماعی برای آموزش و پرورش استان یزد هزینه شده است.
خرید کولر آبی، تخته وایت برد، میز معلم، نیمکت دانش آموزی و تجهیز کارگاه کامپیوتر برای مدارس منطقه حاشیه ای حسن آباد یزد از جمله اقدامات صورت گرفته از محل این اعتبارات است.
لازم به ذکر است مبلغ 6 میلیارد و 320 میلیون ریال جهت تجهیز مدارس مناطق حاشیه نشین و مبلغ 3 میلیارد و 215 میلیون و 560 هزار ریال جهت خرید تجهیزات طرح نماد صرف شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات