معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

ریشه مشکلات امروز اردکان در بارگذاری غلط صنایع است / تلاش استان برای اصلاح گذشته و ریل گذاری آینده/ مکان یابی پهنه صنعتی جدید و افزایش بهره وری صنایع

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ریشه مشکلات امروز اردکان را در بارگذاری غلط صنایع دانست و از  تلاش استان برای اصلاح گذشته و ریل گذاری آینده خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با حضور در شهرستان اردکان و نشست مشترک با امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین، به بررسی آخرین مسائل و دغدغه های مردم شهرستان در حوزه های مختلف بالاخص مباحث زیست محیطی پرداخت.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در حاشیه این نشست، آلودگی هوا را یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان اردکان عنوان کرد و گفت: بارگذاری های صنعتی پیرامون شهر اردکان در طول30-40 سال اخیر و بدون لحاظ مباحث آمایشی، منجر به افزایش میزان آلودگی شهر اردکان شده است.
 
ابوالحسینی در ادامه با اشاره به پیشنهاد مکان یابی پهنه صنعتی جدید جهت استقرار صنایع در نشست امروز، اظهارداشت: این پیشنهاد پیش از این، در یکی از نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه فرآیند مطالعه و مکان یابی با لحاظ تمام ملاحظات ومباحث آمایشی، تسریع خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس علاوه بر الزام واحدهای صنعتی راغب به سرمایه گذاری در شهرستان اردکان به استقرار در آن پهنه، واحدهای فعلی نیز ملزم به انتقال واحدها به این پهنه؛ طبق برنامه زمانبندی مشخص هستند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات مذکور، با توجه به تهیه سند یزد بهره ور، نوسازی و افزایش بهره وری صنایع اردکان با جدیت دنبال می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات