ذخیره‌سازی 30 تن خرما تنظیم بازار شب عید در استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: باتوجه‌به تقارن عید نوروز و ماه رمضان، در راستای تنظیم بازار بیش از یک هزار تن برنج و 30 تن خرما برای توزیع در این ایام اختصاص‌داده‌شده است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در سی و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال 1402 اظهار کرد: ۵۵۰ هزار تومان قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی مصوب شده و در صورت هر گونه افزایش قیمت در فروش، جریمه شده و برخورد قانونی صورت می گیرد همچنین در حال حاضر هیچ گونه کمبودی نداریم و ۷۵ تن گوشت منجمد گوسفندی نیز ذخیره حال حاضر استان یزد است.
وی افزود: در راستای تنظیم بازار ماه ضیافت الهی و ایام پایانی سال بیش از یک هزار تن برنج هندی دانه بلند و 30 تن خرما در حال توزیع است و در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این بازه زمانی هیچ مشکلی وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد اظهار داشت: قیمت مصوب در هر کیلوگرم مرغ گرم هشتاد هزار و ۵۰۰ تومان در سکوهای توزیع و ۸۲ هزار تومان در سطح بازار است و فروش بیش از این قیمت تخلف است همچنین در مورد نظارت بر سکوهای توزیع اقلام سطح استان نیز نظارت آن به عهده ما نیست و همشهریان می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و هر گونه تخلف را اعلام کنند.
شاه‌حسینی گفت: هزار تن سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال 1402  و نوروز 1403 در استان یزد تامین شده است.
وی افزود: در آستانه نوروز 1403 و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با توجه به نیاز مردم برای تأمین مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی برای جلوگیری از احتکار و افزایش نیافتن قیمت کالا‌های پرمصرف و اولویت‌دار، طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان فروردین ماه 1403 ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه مشکلی در تأمین و توزیع مایحتاج مردم از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ، میوه و خرما در ایام پایانی سال به‌ویژه میوه شب عید نداریم تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه در تأمین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات