معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خبر داد؛

دیدار رئیس جمهور با مردم دارالعباده یزد در سفر دور دوم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دیدار رئیس جمهور با مردم دارالعباده یزد در سفر دور دوم خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جمعی از تاکسی رانان و رانندگان تاکسی اینترنتی با مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دیدار کردند.

مهندس عزیزی در این دیدار قشر راننده را از اقشار زحمتکش و پرتلاش جامعه دانست و گفت: این قشر به ویژه تاکسی رانان از جایگاه ارزشمندی بین مردم برخوردارند و همواره امین و امانت دار آنان بوده و هستند.

وی در ادامه به سفر دوم آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان اشاره کرد و ابراز داشت: دراین سفر که در روز پنجشنبه و جمعه انجام خواهد گرفت یکی از مهمترین پروژه های تاریخ استان که در واقع اصلی ترین نیاز این خطه به شمار میرود یعنی پروژه انتقال آب، کلید خواهد خورد.

معاون استاندار تصریح کرد: این پروژه که با حضور شخص ریاست محترم جمهور آغاز خواهد شد حاصل تلاش شبانه روزی 15 ماهه استاندار محترم بوده و با تحقق آن نگرانی مردم را در زمینه موضوع آب برطرف خواهد کرد.

مهندس عزیزی احداث منازل 250 متری ویلایی برای اولین بار در کشور در قالب طرج نهضت ملی مسکن را از اقدامات شاخص استان در حوزه مسکن برشمرد وابراز داشت: خوشبختانه این طرح مورد استقبال دولت هم قرار گرفت و مقرر شده در استان های که زمین داشته باشند نیز اجرایی شود.

وی در بخش پایانی سخنانش از دیدار رئیس جمهور با مردم استان در روز پنجشنبه خبر داد و ابراز داشت: آیت الله رئیسی در 22 دی ماه در میدان امیرچقماق با مردم دیدار خواهند داشت که این برنامه یکی از تفاوت های بارز سفر دوم نسبت به سفر اول است.

گفتنی است حضور رئیس جمهور در شهرستان های کم برخوردار و  تشکیل هئیت دولت در استان از دیگر برنامه های سفر دور دوم آیت الله رئیسی به استان یزد است.

شایان ذکر است در این دیدار نمایندگان تاکسی رانان به بیان نکات و مسائل این قشر پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات