دانش آموزان مطالبه گر حجاب و عفاف باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: معلمان باید عرصه را برای مطالبه گری دانش آموزان در زمینه حجاب و عفاف باز بگذارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی در سومین دوره آموزشی فانوس که ویژه فرهنگیان و کنشگران عفاف و حجاب برگزار شد، با اشاره به اینکه مدارس بنیان و پایه اصلی پرورش نسل جدید هستند، گفت: دانش آموزان باید با مسائل و مشکلاتی که در آینده با بد حجابی و بی حجابی با آن روبه رو می شوند آشنا شوند که این مهم بر عهده معلمان است.
 
وی با بیان اینکه بارها تاکید شده که اجازه نمی دهیم کشف حجاب در استان عادی سازی شود، افزود: اقناع سازی جامعه برای جلوگیری از عادی سازی کشف حجاب باید با اقدامات ایجابی انجام شود چراکه اقدامات سلبی در بسیاری از موارد نتیجه عکس خواهد داشت.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: معلمین باید دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنند که انگار فرزندان خود را تربیت می کنند و اجازه ندهند دانش آموزانی که حجاب خود را رعایت می کنند مورد تمسخر دیگر دانش آموزان قرار گیرند.
 
عزیزی با اشاره به اینکه معلم ها باید دانش آموزانی که ظرفیت مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب دارند را شناسایی کنند، اظهار داشت: مطالبات در حوزه زیست عفیفانه را به دست دانش آموزان بسپارید و عرصه را برای رشد دانش آموزان در زمینه مطالبه گری باز بگذارید.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات