استاندار یزد:

تکمیل پروژه های نیمه تمام استان به 117 همت اعتبار نیاز دارد/ طرح « ایران یار» و عزم دولت برای تکمیل پروژه های شاخص و مورد مطالبه مردم

استاندار یزد گفت: در استان یزد  1280 پروژه ملی و استانی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آن ها نیازمند 117 همت اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی پروژه های نیمه تمام استان های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست ویدئو کنفرانسی، با اشاره به وجود 1280 پروژه ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد گفت: از این تعداد 167 پروژه ملی و 1113 پروژه استانی است که در مجموع تکمیل آن ها نیازمند 117 همت اعتبار است.
 
فاطمی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای پروژه های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی 536 پروژه کمتر از 50 درصد، 241 پروژه بین 50-70 درصد و 336 پروژه بالای 70 درصد است.
 
استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص های ابلاغی طرح کشوری تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.
 
وی با بیان اینکه پروژه های مذکور در دو گروه «پروژه های ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه پروژه های ملی_ استانی 31 پروژه شامل 4 کلان پروژه اقتصادی و 27 پروژه عمرانی قرار گرفته که تکمیل آن ها نیازمند 12 هزار و 490 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 
 
فاطمی تعداد پروژه های منتخب با ویژگی های شهرستانی_محلی را 356 مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد 186 پروژه عمرانی و 170 پروژه اقتصادی هستند که تکمیل این پروژه ها به ترتیب قریب به 20 همت اعتبار و 25 همت تسهیلات نیاز دارد.
 
وی در پایان اظهارکرد: به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظر سنجی و اولویت بندی پروژه ها، اقدامات مربوط به تکمیل آن ها انجام شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات