تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به متولیان مسئولیت سنگین اعتلای فرهنگ اسلامی

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «فخرالسادات خامسی‌هامانه» یکم تیرماه 98 مصادف با سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، ضمن تبریک این مناسبت به مدیران و کارکنان این سازمان، این روز که یادآور رسالتی ارزشمند و مهم است را به همۀ مبلغان دینی تبریک گفت.
مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری در پیامی بیان کرد: صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین روز تیرماه 1360 نشان از عمق نگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب در حرکت کشور در مسیر توسعه فرهنگ دینی و جایگاه رفیع تبلیغات در تعمیق بینش و فرهنگ اسلامی دارد.
«فخرالسادات خامسی‌هامانه» گفت: اینجانب سی و هشتمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به مدیران و کارکنان این سازمان و نیز تمامی مبلغان پرتلاش استان که مسئولیت سنگین اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه را بر عهده دارند تبریک گفته و سلامتی و توفیق روزافزون در عرصه خدمت به ملت شریف ایران را برایتان آرزومندم.
این مسئول اجتماعی فرهنگی افزود: امید است «تبیین و عرضه فکر و فرهنگ اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها به‌گونه‌ای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب کند» همان‌گونه که توصیه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور بوده، سرلوحه عمل کلیه دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان قرار گیرد.
همچنین اعلام می‌نماییم دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری آمادگی دارد ضمن بهره‌مندی از نظرات و رهنمودها در تدوین سیاست ها و اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان، در طرح‌های پیشنهادی فرهنگی اجتماعی با این سازمان و متولیان تبلیغ دینی همکاری و مشارکت می نماید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات