مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تاکید کرد:

برپایی نمایشگاه دائمی موعود شناسی در استان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد بر برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت و موعود شناسی در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، این جلسه با محوریت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی موعود شناسی در استان در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد.
"فخرالسادات خامسی ‌هامانه" ضمن استقبال از برپایی نمایشگاه موعود شناسی و اعلام آمادگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت برپایی این نمایشگاه، خواستار تعيين نماينده از طرف هریک از دستگاه‌هاي اجرايي استان جهت تسريع در فراهم شدن مقدمات اين موضوع شد.
وي همچنين بر بررسی و ارائه ملزومات برپایی نمایشگاه و تشکیل کمیته های مربوط به برپایی نمايشگاه با موضوعات مکان یابی و تامین فضا، تامین اعتبار، تامین محتوای کارشناسی شده، فراخوان هنرمندان اثرگذار و تامین جلوه های هنری بصري نمایشگاه تاكيد نمود.
بازدید از دو نمایشگاه "والشمس" و "اندیشه نجات" در استان‌هاي تهران و اصفهان؛ بررسی مباحث و ملزومات مربوط به بودجه، مشاركت جويي فعالان حوزه فناوری اطلاعات در زمینه تولید محتوا، از جمله آموزش و پرورش، دانشگاهها، حوزه هاي علميه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد از ديگر پيشنهادهاي مديركل دفتر امور اجتماعي ‌و فرهنگي استانداري بود.
در این جلسه رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان یزد، ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در این بنیاد مهم ترین ماموریت این بنیاد را تشریح و ترویج معارف مهدوی و صیانت از فرهنگ مهدویت در برابر افراد و افکار انحرافی از طریق انجام آموزش های حضوری و غیرحضوری و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دانست.
"‌محمود رستگاری" راه اندازی طرح شکوفه های امید در مراکز پیش دبستانی، تربیت مربی مهدویت، زنگ مهدوی، طرح یاران موعود، آموزش و پاسخگویی به دانش آموزان در حیطه مسائل آموزشی و سه شنبه های مهدوی، صبحگاه انتظار مهدوی، خیمه های انتظار و پاسخگویی به شبهات مهدوی، برگزاری اردو های تفریحی- زیارتی، برگزاری نشست های مهدوی با موضوع سبک زندگی مهدوی، نشست های مهدوی و نمایشگاه مهدویت در حیطه برنامه های فرهنگی را از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) برشمرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات