اسرائیل، کاشته انگلیس در منطقه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کشورهای مسلمان خصوصا ایران آمادگی دارند تا پا به پای ملت فلسطین با دشمن ظالم مبارزه کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی در جمع دانشجویان دانشگاه یزد با بیان اینکه اسرائیل کاشته انگلیس در منطقه است، گفت: همانطور که خدا نیز در قرآن وعده داده ظلم پایدار نیست و عدل خداوند بر ظالمان پیروز خواهد شد لذا باید ما نیز بدانیم که رژیم اشغالگر اسراییل رو به زوال هست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه عملیات اخیر قدرت ملت فلسطین و مقاومت را نشان داد، تصریح کرد: این عملیات نشانگر شکست بزرگ امنیتی برای اسرائیل در منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه در دنیا نیز مردمان بسیاری آماده کمک به فلسطین هستند، گفت: فلسطین باید بداند که هنوز یاران اصلی وارد صحنه نشده‌اند و کشورهای مسلمان خصوصا ایران آمادگی دارند تا پا به پای ملت فلسطین با دشمن ظالم مبارزه کنند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران و جمهوری اسلامی همواره همراه ملت فلسطین خواهد بود و اجازه نخواهد داد که دشمن ظالم به خاک پاک فلسطین که امروز آغشته به خون هزاران نفر از مردم بیگناه این کشور است تخطی و دست درازی کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات