مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد اعلام کرد:

آغاز به کار طرح ملی گفتگوی خانواده در استان یزد

طرح ملي گفتگوي ملي خانواده طي تفاهم نامه اي از سوي معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري با همكاري انجمن جامعه شناسي ايران بصورت نشست كارگاهي " مساله يابي مشاركتي" پيرامون مسائل اجتماعي خانواده در استان يزد برگزار مي شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست طرح ملی گفتگوی خانواده در استان یزد در دو روز سوم و پنجم آبان ماه در كتابخانه عمومي دكتر جوادي يزد با حضور پژوهشگران، كارشناسان و فعالان اجتماعي مسائل خانواده  در راستای سلامت و ترویج فرهنگ گفتگو درحال برگزاري است.

«فاطمه دانش يزدي» با بيان اينكه ايجاد ساز و كارهاي مناسب براي گفتگوي ملي خانواده توجه به مسئله يابي مشاركتي در جهت شناسايي و الویت بندي مسائل خانواده در مقياس استاني است، ابراز داشت: قطعا با آموزش عملي ارزش ها و تكنيك هاي تسهيل گري، بستر سازي گفتگو در مقياس محلي و سراسري فراهم خواهد شد.

وي هدف از اجرای اين طرح را  شناسايي و اولويت بندي مسائل مرتبط با خانواده در بستر واقعيت هاي محلي و راه حل ها و پيامد هايي دانست.

مديركل دفتر اموربانوان و خانواده استانداري يزد در اين كارگاه كه به صورت تيمي با استفاده از ظرفيت هاي فعالان اجتماعي در عرصه مشاوره، رسانه و... با ظرفيت  40 نفر برگزار مي شود، گفت: ايجاد نوعي وفاق توام با مشاركت‌هاي موثر براي ورود عملي و كاربردي در مساله يابي و جستجوي راه حل آسيب هاي خانواده با هم‌افزايي و همسو بودن تحقق خواهد يافت.

دانش يزدي در پايان تصريح كرد: هدایت گفتگو‌ها و توانمندسازی درون و بیرون خانواده، ارتقای سطح آگاهی و تعامل و همکاری اعضای خانواده در تعارض بین نسل‌ها با کمک ارزش‌ها و تکنیک‌های تسهیل گری از فرايند اجرایي شدن این طرح دانست.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات