آغاز انتخابات راس ساعت هشت صبح امروز

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فراهم شده و انتخابات امروز ساعت ۸ صبح آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به فراهم شدن همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات گفت: ۸۷۰ شعبه اخذ رای فعال در سراسر استان آماده است و رای گیری امروز از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند ادامه داد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای که از این تعداد ۱۸۸ شعبه سیار و ۶۸۲ شعبه ثابت شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عزیزی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی و غیره برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی در مورد افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می ‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.  

رئیس ستاد انتخابات استان یزد همچنین یادآور شد: مردم عزیز کشورمان می توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رای دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

عزیزی ادامه داد: برای اینکه عوامل اجرایی که در شعب اخذ رای فعال هستند و کار اجرای انتخابات را برعهده دارند بتوانند راحت تر به اخبار مربوط به ستاد انتخابات دسترسی داشته باشند توصیه می شود همین ابتدای صبح حتما در ضعب اخذ رای یک دستگاه رادیو روشن داشته باشند و اخبار موثق را از طریق رادیو یزد که مستقیما در ستاد  انتخابات فعال است و لحظه به لحظه اخبار این دوره از انتخابات را پوشش می دهند دریافت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در تمامی مناطق یلاقی استان شعب سیار و ثابت به تعداد مورد نیاز فعال هستند و مشکلی در این خصوص نمی باشد و مردم شریف استان می توانند با خیالت راحت به شعب مراجعه و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نمایند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات