ادامه بدهید
Responsive Image
2024 06 16

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رای در یزد

"سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد، در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی انتخابات گفت: دومین جلسه از دوره‌های آموزشی برای کاربران رایانه در پای صندوق‌های رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

24
2024 06 14
به ریاست مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان یزد

اولین جلسه دوره ی آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات شعب اخذ رای در شهرستان یزد برگزار شد

"سیدهادی حدادیان" مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان یزد، از برگزاری دوره‌های آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

133
2024 06 14
گزارش تصویری

مراسم بزرگداشت عالم ربانی حضرت آیت الله سیدجواد مدرسی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، این مراسم شب گذشته با حضور "آیت الله مدرسی" عضو فقیه شورای نگهبان، "آیت الله ناصری" نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار یزد، اقشار مختلف مردم و جمعی از...

81

پیام ها

اطلاعیه ها

یـزد؛ اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان
شهرستان یزد با وسعت 2397 کیلومتر مربع به دلیل وجود جاذبه‌های شغلی، رفاهی و تمرکز اداری، با جمعیتی بیش از پانصدهزار نفر، پرجمعیت ترین شهرستان استان یزد به شمار می رود. این شهرستان شامل دو بخش مرکزی و اکرم آباد با شهرهای یزد، شاهدیه، حمیدیا و دهستان های فجر، فهرج، اکرم‌آباد و دهنو است. یزد از شهرهای قدیمی ایران و از بهترین نمونه های شهرهای کویر به شمار می رود. در این شهر همه چیز حکایت از حرکت و زنده بودن محیط اجتماعی دارد. نام یزد معمولا یادآور آثار هنری و اصیل است. ظرافت های به کار رفته در ساخت آثار هنری و معماری این منطقه در نوع خود بی نظیر بوده و از همین جهت دارای ارزش هنری فراوانی است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت هماهنگی امور عمرانی

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه

میز خدمت فرمانداری یزد