پيام تقدير و تشكر استاندار يزد از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن

استاندار يزد مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم شريف ، بويژه جوانان انقلابي ، متدين ، عاشق و بيدار سرزمين قنات و قنوت و قناعت در راهپيمايي گسترده و باشكوه جشن ملي 22 بهمن ، روز پيروزي انقلاب اعلام كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن پيام " سيد محمد ميرمحمدي" خطاب به مردم استان به شرح ذيل است:

در طليعه سي و هفتمين بهار آزادي ضمن گراميداشت ياد و خاطره سبز شهيدان گلگون كفن و امام راحل بنيانگذار جمهوري اسلامي ، بار ديگر با ارواح طيبه آنان پيمان مي‌بنديم كه جز در مسير ارزشهاي الهي و آرمان آنان قدم بر نداريم.
حضور عاشقانه و آگاهانه مردم مؤمن و شهيد پرور ديار دارالعباده در همه شهرستانهاي استان در مراسم راهپيمايي 22 بهمن حاكي از عشق به انقلاب و اسلام و تجلي شعور  هوشمندي و ولايت مداري و بازتاب عزم پايدار و پايمردي اين امت نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و بسي جاي عزت و سربلندي است كه خدمتگذار اين مردم عزيز و مؤمن كه ولي نعمتان ارزشمند ما هستند باشيم.
بر خود فرض ميدانم مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم شريف ، بويژه جوانان انقلابي ، متدين ، عاشق و بيدار سرزمين قنات و قنوت و قناعت در راهپيمايي گسترده و باشكوه جشن ملي 22 بهمن ، روز پيروزي انقلاب را ابراز داشته و از خداي منان سلامتي و سعادت بيش از پيش اين مردم حماسه آفرين تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت نمايم.
سيدمحمد ميرمحمدي
استاندار يزد
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید