مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد :

پرتال شبکه دولت اطلاع رساني را تسهيل و تسريع مي كند

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به راه اندازي پرتال « شبکه دولت » گفت: اين پرتال نقش مهمي در تسهيل و تسريع اطلاع رساني بين دستگاه هاي دولتي دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه نشست آموزشی نحوه استفاده از درگاه شبکه دولت و چگونگی بارگذاری اطلاعات بر روی این پرتال با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان، به همت دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست آموزشی با تاكيد بر راه اندازي پرتال جدیدی به نام " شبکه دولت استان یزد" در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان  گفت: شایسته است همکاران ما در روابط عمومی ها به پرتال توجه ویژه ای داشته باشند و اطلاع رسانی های در محدوده دستگاه دولتی را در این پرتال بارگذاری نمایند.
پاک طینت تاکید کرد که راه اندازی پرتال شبکه دولت، نافي پرتال « یزد خبر» نیست و اخبار سازمان ها همچون سال های قبل در پرتال یزد خبر بارگذاری می شود.
وي با اشاره به طراحي خاصي كه دسترسي را براي كاربران پرتال آسان نموده است گفت: اين پرتال براي اطلاع رساني بين دستگاه هاي دولتي است و انتظار است تا كليه دستگاه هاي اجرايي براي اطلاع رساني مباحث غير خبري خود، كمال بهره را از اين پرتال ببرند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید