نشست بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالای استان برگزار شد

نشست مشترک دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز استان با مدیرکل گمرک برای بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.

«احمد ترحمی» دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز استان در این نشست که در دفتر مدیرکل گمرک استان برگزار شد، با ابراز رضایت از عملکرد گمرک استان و حضور مؤثر این اداره کل در گشت های مشترک سطح عرضه، نظارت بیشتر بر امور صادرات استان و انسداد مجاری تخلّفات احتمالی را مورد تاکید قرار داد.
«حسن یاسری» مدیرکل گمرک استان نیز در ابتدای این نشست ضمن ارائۀ گزارشی از فعالیتهای گمرک استان در سال جاری، همکاری و تعامل برخی از نهادها و دستگاه‌های اجرائی را در رابطه با اجرای طرح توسعۀ گمرک استان خواستار شد.
بررسی و تبادل نظر دربارۀ آئین نامه‌ها و شیوه نامه‌های مبارزه با قاچاق کالا وارز، تحلیل وضعیت ترانزیت استان، بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و نقش گمرک در مبادی ورودی و خروجی استان از مهم ترین مطالب مطرح شده در این نشست بود.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از تلاشها و همکاری های مدیرکل گمرک استان برای مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان تقدیر شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید