معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تاكيد كرد:

ضرورت مشاركت مردم و حضور نخبگان جامعه در موضوع پدافند غيرعامل

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اشاره به اينكه دردولت تدبير و اميد فعاليتهاي خوبي در حوزۀ پدافند غيرعامل انجام شده است بر مشاركت مردم و حضور مؤثر نخبگان و صاحب نظران جامعه در اين حوزه تاكيد كرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز يك شنبه دوم آبان ماه نشست اعضاي شوراي پدافند غيرعامل و رؤساي كميته هاي يازده گانۀ پدافند غيرعامل استان با نمايندۀ ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد در دفتر نمايندۀ ولي فقيه در استان برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين نشست با اشاره به تاكيدهاي مقام معظم رهبري نسبت به موضوع پدافند غيرعامل گفت: خوشبختانه در دو سال اخير مسائل مهم و اساسي اين حوزه دردستور كار دستگاههاي اجرايي و سازمانهاي دولتي استان قرار گرفته و كارهاي بسيار خوبي در حوزۀ پدافند غيرعامل انجام شده است.
«محمدعلي طالبي» ادامه داد: موضوع دفاع غير نظامي از اهميت فراواني برخوردار است و شرايط و تهديدات منطقه اي و تروريستي امروز نشان مي دهد كه چه ميزان در فرمايشات مقام معظم رهبري دربارۀ پدافند غيرعامل دور انديشي وجود داشته است.
وي افزود: زمان آن فرا رسيده است كه موضوع پدافند غيرعامل در بين مردم تبيين و فرهنگ سازي شود كه براي تحقق اين مهم علاوه بر مشاركت خود مردم نياز به ورود نخبگان جامعه، روحانيون و صاحب نظران به حوزۀ پدافند غيرعامل است .
طالبي به آغاز هفتۀ پدافند غيرعامل از امروز دوم آبان تا شنبه هشتم آبان ماه اشاره و خاطر نشان كرد: اين يك هفته ظرفيتهاي خوبي را براي عمومي كردن موضوع پدافند غيرعامل و آگاهي بخشيدن به جامعه در اين رابطه فراهم مي كند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: برنامه هاي نكوداشت هفتۀ پدافند غيرعامل با همكاري تمام دستگاهها و نهادهاي مربوطه به خوبي و شايستگي انجام شود.
گفتني است در ابتداي اين نشست مديركل پدافند غير عامل استانداري و تعدادي از رؤساي كميته هاي يازده گانۀ پدافند غيرعامل استان توضيحاتي دربارۀ فعاليتهاي انجام شده در اين حوزه بيان كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید