معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد :

توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری با مشارکت مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : شایسته است فرهنگ درختکاری با حضور و مشارکت داوطلبانه مردم و تشکلهای غیردولتی توسعه و ترویج یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح جمعه 15 اسفند ماه مراسم روز درختکاری همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، معاون امورعمرانی استاندار یزد، فرماندار یزد، مدیران کل منابع طبیعی وآبخیزداری، بنیادشهید و ثبت احوال استان و نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در ابتدای جاده فولاد آلیاژی و در مسیر کمربندی سبز یزد با شعار منابع طبیعی با مردم برای مردم برگزار شد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت : امروز نیازمند حضور و مشارکت داوطلبانه مردم در همه عرصه ها بویژه در عرصه حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست و درختکاری هستیم.
محمدعلی طالبی عنوان کرد : روحیه مشارکت در وجود همه مردم قرار دارد و امیدواریم با همکاری دستگاهها بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم و تشکلهای مردم نهاد فراهم شود.
وی ادامه داد : باید به سمتی پیش برویم که سال آینده برگزاری مراسم روز درختکاری توسط تشکلهای غیردولتی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شود.
طالبی به نیاز اساسی استان به درختکاری اشاره و بیان کرد : استان یزد به خاطر مشکلات و مسائلی که در عرصه محیط زیست و سلامتی مردم با آن روبروست نیاز اساسی به درختکاری دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: اگر چه به لحاظ منابع آّب با محدودیتهایی روبرو هستیم اما نیاز داریم که از طریق تأمین منابع لازم آب به امر مهم درختکاری اهمیت بیشتری دهیم و آن را در بین نسل نوجوان و جوان فرهنگ سازی کنیم وبا مشارکت داوطلبانه مردم این رسالت مهم و اساسی تداوم یابد.
گفتنی است در پایان این مراسم هر یک از مسئولین و مدیران کل استان یزد و تعدادی از تشکلهای مردم نهاد به کاشت یک اصله نهال زیتون در مسیر کمربندی سبز یزد پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید