حجت الاسلام عزیز



مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر 1360 در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد .
حجت الاسلام حسین عزیز نماینده ولی فقه در ناحیه مقاومت بسیج میبد در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت : شهید جمهور خادم الرضا آیت الله رئیسی شخصیتی مجاهد ، پرتلاش ، مردمی،  فداکار ، خستگی ناپذیر،  خدمتگذار صمیمی ،  مخلص و با سعه صدر بود .
حجت الاسلام عزیز افزود : در دولت آیت الله رئیسی 400 میلیون پوند از مطالبات ایران از انگلیس که از دوران حکومت ستم شاهی باقی مانده بود به کشور بازگردانده شد ، پیمان های شانگهای ، بریکس و اوراسیا امضا شد و روابط ایران با همسایگان ترمیم ، مشکل واکسن در ایام کرونا حل ، 12 ماهواره به فضا پرتاب، 9هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت .
وی با بیان اینکه در دولت آیت الله شهید رئیسی ده هزار روستایی که مشکل آب داشتند شناسایی و به 5 هزار روستا آبرسانی شد گفت : شهید آیت الله رئیسی در مرزبندی با دشمن صراحت لهجه داشت و به فرمایش مقام معظم رهبری ، شهید رئیسی ایران را درچشم رجال سیاسی دنیا برجسته کرد  و اگر دولت وی ادامه پیدا می کرد خیلی از مشکلات کشور رفع می شد .
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد با دعوت از اقشار مختلف مردم در حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جهموری در فردا جمعه هشتم تیرماه گفت : فردا  جمعه هشتم تیرماه روز نمایش قدرت ملی ، عزت و وحدت و روز به رخ کشیدن قدرت ملی ما دربرابر دشمنان و معاندین و بدخواهان است.
حجت الاسلام عزیز تصریح کرد : شهرستان میبد سابقه درخشانی درحضور درپای انقلاب و حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری و عزت و اقتدار کشور دارد و کسانی که بتوانند به ندای رهبری لبیک بگویند می توانند به حسین زمان مهدی فاطمه لبیک بگویند .