مصطفی پوردهقان‌اردکان فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردی‌بهشت و هفته ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
نام‌گذاری بیست‌وهفتم اردی‌بهشت به نام روز روابط عمومی و ارتباطات یادآور نقش این جایگاه در حیات سازمان‌ها و افزایش بهره‌وری آن‌ها در ارتباط و تعامل دوسویه با مردم است.
 
 
روابط‌عمومی‌ها با توسعه ارتباطات و رعايت اخلاق حرفه‌ای می‌توانند باعث ارتقای كيفی امور و فعالیت‌ها در داخل سازمان‌ها و نهادها و تشدید کارآیی کارکنان آن دستگاه و نیز افزایش کارآمدی و پاسخ‌گویی آنان در تعامل با جامعه هدف و مردم شوند.
 
امروزه با گسترش فضاهای ارتباطی به‌ویژه فضای مجازی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سازمان‌هایی می‌توانند موفق‌تر و پیش‌روتر عمل کنند که با داشتن یک روابط‌عمومی پویا و آشنا به ابزارهای نوین ارتباطی حداکثر بهره‌گیری را از این فضاها داشته و می‌تواند ضمن ارائه خدمات به مخاطبان، در ارتباطی تنگاتنگ و دوجانبه، دیدگاه‌ها و انتقادات را به مدیران منتقل نماید و از این‌رو، روابط‌عمومی می‌تواند قلب تپنده یک مجموعه لقب بگیرد.
 
روابط‌عمومی مشاوری امین، گوشی شنوا، چشمی بینا و امانتداری صادق است که مدیران را از سکون و سکوت بیرون می‌آورد و به سازمان حیات و تحرک می‌بخشد.
 
این‌جانب فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط‌عمومی را به همه فعالان این عرصه خطیر تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامتی، بهروزی و اعتلای روزافزون دارم.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان
فرماندار اردکان