وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ
فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل ناجای شهرستان اردکان تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ
امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان و نیازهای زندگی بشری است و بدون شک انسان‌های عصر امروز بدون احساس امنیت، گمشده‌ای دارند که هیچ جای‌گزین دیگری برای آن وجود ندارد.
 
در کشور اسلامی ما، سبزپوشان سپیددل و بیدار نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین تأمین‌کنندگان نظم و امنیت جامعه‌اند که با عشقی مثال‌زدنی به میهن و هم‌وطنان و برای اعتلا، سربلندی و سرافرازی وطن در این حرفه خطیر فعالیت می‌کنند.
 
فعالیت این دلاورمردان عرصه نظم و امنیت در شهرستان اردکان به‌واسطه وسعت زیاد و موقعیت جغرافیایی خاص، بسیار چشم‌گیر و زیاد است و امنیت و آرامش موجود در شهرستان، جز با تعهد و سخت‌کوشی این نیروهای جان‌برکف میسر نبوده  و نیست.
 
این‌جانب ضمن ادای احترام به شهدای گلگون‌کفن ناجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل شجاع و رشید نیروی انتظامی شهرستان اردکان تبریک گفته و تداوم توفیقات آنان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اردکان
۹۸/۰۷/۱۱