پیرو درج مطلبی با عنوان «ارسالی» و با موضوع «آیا بین فرماندار اردکان و معاون عمرانی‌اش اختلافی است؟» در برخی رسانه‌ها، موارد زیر برای استحضار عموم مردم اعلام و انتظار می‌رود رسانه‌های منتشرکننده این مطلب، براساس قانون و اخلاق حرفه‌ای نسبت به درج این توضیحات اقدام نمایند:
تخصص و تحصیلات دانشگاهی بهروز شهابی‌زاد، فرماندار اردکان در حوزه عمرانی است.
معاونان فرماندار، همان‌گونه که از فلسفه جایگاه و معنای لغوی «معاونت» برمی‌آید، در نقش «کمک‌کننده» و «نماینده فرماندار» و «جانشین وی در غیاب فرماندار» هستند و درصورت ضرورت، همانند موضوعی که درباره دهیاری روستای چاه‌متک (حوزه سیاسی) وجود داشت، معاون مربوطه با تشخیص فرماندار، وی را همراهی خواهند کرد.
معاون محترم عمرانی فرماندار، از ابتدای فعالیت در این جایگاه، بازدید از پروژه‌ها و روستاها را در دستورکار خود قرار داده‌اند و این اقدام، نافی سرکشی و بازدید شخص فرماندار از روستاها، بررسی روند اجرا و دیدار با مسئولان محلی نیست.
بازدید از پروژه‌های روستای ترک‌آباد بدون همراهی معاونان فرماندار انجام شده و شخص مورداشاره رسانه‌ها در تصاویر این بازدید، خانم «فرجاد» عضو شورای اسلامی روستای ترک‌آباد است؛ نه خانم «کرمانیان» معاون سیاسی فرماندار!
از رسانه‌ها انتظار می‌رود ضمن مسئولیت‌شناسی، همچون گذشته با تکیه توأمان بر اصول خبرنگاری به‌ویژه «صحت» و «دقت» در تنظیم خبر، تصورات و برداشت‌های شخصی نادرست را به‌عنوان واقعیت به مردم القا نکنند.
جمع‌بندی پاسخ این‌که اختلافی بین مدیران ارشد شهرستان وجود ندارد و مطمئناً القائات بیرونی نیز در روحیه تعامل، همکاری و همدلی در مجموعه فرمانداری اثرگذار نخواهد بود.