تقدیر از زحمات سرهنگ سیدرضا صادقیان
با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و قضایی استانی و شهرستانی، فرمانده جدید انتظامی اردکان منصوب و معرفی شد.
 
بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان در این مراسم با اشاره به این‌که هم‌اکنون ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: در این جنگ که درآمد کشور کم و موجب بروز فشار بر روی مردم شده است و به دنبال آن آستانه تحمل نیز کاهش پیدا می‌کند که همه این موضوعات می‌تواند عامل ایجاد درگیری و بروز ناآرامی‌هایی در سطح کشور شود لذا برقراری نظم در این شرایط خاص سخت‌تر از گذشته است.
 
وی افزود: علاوه بر این شرایط، شیوع ویروس کرونا هم بار مضاعفی را بر دوش جامعه افزوده که همین امر زحمت نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.
 
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این وضعیت وظیفه سخت‌تری بر عهده دارد که به لطف الهی شاهد نظم و امنیت خوبی در جامعه هستیم و آن را مرهون زحمات تمام نیروهای امنیتی به‌ویژه نیروی انتظامی هستیم.
 
شهابی‌زاد با اشاره به این‌که شهرستان اردکان در حال حاضر پذیرای ۳۰ هزار مهاجر با فرهنگ‌های متفاوت است، گفت: این تفاوت فرهنگ‌ها می‌تواند باعث ایجاد بحث‌هایی شود که خوشبختانه تاکنون به خوبی مدیریت شده است.
 
در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ سیدرضا صادقیان تجلیل و سرهنگ دوم اکبر شفیعی به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد./ فارس