معارفه دبیر جدید شورای اقامه نماز شهرستان اردکان انجام شد 


  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، آیین معارفه دبیر جدید شورای اقامه نماز شهرستان اردکان با حضور  حجت الاسلام موسوی دبیرشورای اقامه نماز استان، سبزواری فرماندار شهرستان اردکان و دیگر اعضای شورای اقامه نماز شهرستان در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام حاجی اسمعیلی دبیر سابق شورای اقامه نماز به گزارشی از عملکرد خود پرداخت.
در ادامه فرماندار اردکان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز بسیج مستضعفین و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات، اماکن عمومی و خصوصی نظیر صنایع تاکید کرد.

سبزواری افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه، خانواده‌ها، نهادهای آموزشی و ادارات نقش بسزایی دارند. به پا داشتن نماز در سطح اجتماع نیاز به ابزار دارد،فلذا بحث اقامه نماز که یکی از مصادیق جامعه اسلامی در شهرستان میباشد را باید پررنگ‌تر اجرا کنیم و این بخشی از تکالیفی هست که ما در مدیریت شهرستان داریم.

وی در ادامه با تشکر از زحمات چندین ساله حاجی اسمعیلی در زمان مسئولیت با اشاره به انتصاب دبیر جدید اقامه نماز شهرستان افزود: با حضور حجت الاسلام شیری انتظار تحول بیشتر در بحث نماز در دستگاه‌های دولتی و خصوصی را داریم و امیدوارم شاهد توسعه بیش از پیش نماز در شهرستان باشیم.

در پایان این جلسه نیز حکم انتصاب دبیر جدید شورای اقامه نماز شهرستان اردکان به حجت الاسلام مهدی شیری زرجوع اهدا و از دبیر پیشین تکریم شد.