فرماندار اردکان در جلسه شورای فرهنگ عمومی

فرماندار شهرستان اردکان گفت: مسئولان با واقعیت‌پذیری و آرامش مسائل جامعه را دنبال کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی فرماندار شهرستان اردکان در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان اردکان گفت: در حوزه فرهنگ هنر، اقتصاد، آموزش و دیگر موارد باید برنامه‌ریزی لازم را دارا باشیم تا بتوانیم تغییر اذهان جامعه و اذهان مدیران را اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اردکان مهاجرپذیر است، افزود: این مهاجرپذیری، لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی را چند برابر می‌کند و باید مسئولان در هر رده و سمتی که هستند واقعیت‌پذیر باشند و با آرامش مسائل جامعه را دنبال کنند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح و طرح موضوع پیگیری حل مسائل باشند.

 

هادی مقیمی تصریح کرد: لازم است واحدهای صنعتی و اقتصادی با مردم ارتباط برقرار کنند و برنامه‌های جامع و کامل خود را عملیاتی کنند و به آن‌ها پایبند باشند.

 

محمد ابویی دانشیار دانشگاه مدیریت تهران نیز در این جلسه گفت: تغییر اذهان، مهم‌ترین تغییر در یک جامعه است که با این شیوه می‌توان بعد از برنامه‌ریزی، ذهن‌ها را بازپرورانی کرد و شیوه ذهن مدیران که عوض شود شیوه سازمان هم تغییر می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه ایمان به خداوند موانع را از پیش رو برمی‌دارد، گفت: هرگاه ایمان وارد قلب‌ها شود کارها خودبه‌خود اصلاح می‌شود.

 

 ابویی با بیان اینکه هر شهر و مکانی دارای پتانسیل و ظرفیت‌های متعدد است، افزود: باید ظرفیت‌های اردکان شناسایی شده و آن را به‌عنوان برند شهر نمایان کرد.

 

وی افزود: شهرستان اردکان در استان یزد یک تصویر برجسته و متمایز دارد و این شهر را در باید با افتخار در کشور معرفی کنیم.