فرماندار اردکان در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری:
فرماندار اردکان در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان با تقدیر از تلاش‌های جمال فلاح گفت: تعامل، اخلاق حسنه و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی از ویژگی‌هایی است که حل مشکلات شهرستان را در حوزه‌های قضایی تسهیل می‌کند.
 
مصطفی پوردهقان اردکان، مردم‌داری را از الزامات مدیریت برشمرد و افزود: در شرایط کنونی، تعامل و مدارا با مردم باید سرلوحه کار مدیران قرارگیرد.
 
وی گفت: شهرستان اردکان با وسعت جغرافیایی بالا و رشد جمعیت بی‌سابقه در کشور، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و رفع محرومیت به‌ویژه در بخش‌های عقدا و خرانق است.
 
فرماندار اردکان علت افزایش مهاجرت‌های منفی را اشتغال مناسب در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: این موضوع و تفاوت‌های فرهنگی باعث بروز آسیب‌هایی در حوزه اجتماعی و قضایی شده است.
 
وی افزود: نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی در حوزه اجرایی و قضایی به‌خصوص پیش‌گیری از جرایم هستیم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.
 
فرماندار اردکان اظهار داشت: ازطریق تفاهم دستگاه‌های اجرایی و قضایی با صنایعی که عامل پدیدآمدن این مهاجرت‌ها هستند، درصدد توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر هستیم.
 
گفتنی است در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد؛ از زحمات جمال فلاح تقدیر‌ و زارع به عنوان رییس جدید دادگستری اردکان معرفی شد.