فرماندار اردکان در بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری
فرماندار اردکان در بازدید از پروژه ورزشگاه ۶هزارنفری مجتمع شهید سلیمانی شهرستان اردکان با تقدیر از تعاملات جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، تشدید فعالیت‌های این شرکت در خدمات اجتماعی و کمک به تقویت زیرساخت‌ها را خواستار شد.
 
بهروز شهابی‌زاد با بیان این‌که این مجموعه می‌تواند به‌عنوان یکی از نمودهای تعهدات اجتماعی صنعت، الگویی برای سایر صنایع شهرستان قلمداد شود؛ بر لزوم توجه به اولویت‌های شهرستان در تکمیل فازهای این مجتمع تأکید کرد.
 
فرماندار اردکان تسریع در اجرای کمربند سبز شهرستان به‌طول ۳۵ کیلومتر را یکی دیگر از اقدامات مثبت در روی‌کرد جدید ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه سهم مهمی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.
 
شهابی‌زاد با اشاره به بافت جمعیتی شهرستان، اجرای هم‌زمان فازهای مختلف این مجتمع را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
 
گفتنی است براساس ورزشگاه مجموعه شهید سلیمانی تاکنون ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود پیشرفت آن تا پایان سال به ۵۰ درصد برسد. برآورد می‌شود این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
 
در این بازدید، امام‌جمعه اردکان، مدیر مجتمع صنعتی چادرملو و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان نیز حضور داشتند.