طی پیامی

فرماندار اردکان در پی قهرمانی تیم والیبال خاتم اردکان به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا پیام تبریکی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:

 

به نام خدا

خبر قهرمانی مقتدرانه تیم آینده‌دار والیبال خاتم اردکان و ایستادن بر قله آسیا از آن‌دست خبرهایی است که احساس غرور و افتخار و شادمانی را در دل هر شهروند اردکانی و یزدی برمی‌انگیزد و این شادی هنگامی مضاعف می‌شود که تیم قهرمان اردکان، به عنوان نماینده کشور سرافرازمان در رقابت‌های آسیایی شرکت داشته است.

 

این پیروزی نشان داد که با حمایت از سرمایه‌ها و استعدادهای ناب این سرزمین و دیار، می‌توان به سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند اجتماعی دست یافت و تیم‌های افتخارآفرینی همچون خاتم اردکان می‌توانند در جامعه نشاط‌‌آفرین؛ غرورآفرین و محور همبستگی و وحدت باشند.

 

این‌جانب ضمن تبریک این موفقیت دلچسب به مردم شریف اردکان، مراتب سپاس خود را از بازیکنان متعصب و آتیه‌دار خاتم اردکان، مدیرعامل و کادر فنی پرتلاش، هواداران، اصحاب رسانه و سایر عواملی که در کسب این موفقیت‌ها نقش داشتند اعلام داشته و به‌صورت خاص، از حمایت‌های صنایع شهرستان اردکان به‌ویژه مدیرعامل محترم شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و نماینده محترم مردم اردکان که با حمایت‌های بی‌شائبه خود زمینه این افتخارآفرینی را فراهم آوردند قدردانی می‌نمایم.

 

هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان