در پیامی:

فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:

 

به نام خدا

عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی بی‌شک مرهون و مدیون فداکاری‌های رزمندگان غیور و دلاوری است که عزیزترین سرمایه‌های خود را در طبق اخلاص و فداکاری گذاشته و در راه دفاع از میهن و ناموس‌شان جانانه جنگیدند و دفاع کردند و به مقام شامخ جانبازی و ایثارگری و شهادت نائل آمدند.

 

دفاع هشت‌ساله مقدس بی‌تردید الهام‌گرفته از قیام سرخ امام حسین (ع) و نهضت عاشوراست و بر ماست تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان امروز و نسل‌های آینده منتقل کنیم و با بازخوانی و روایت صحیح از آن، این نکته را یادآور شویم که این انقلاب و نظام با خون‌های بسیاری به این مرحله از بلوغ رسیده است و ما وظیفه داریم از آن پاسداری و حراست کنیم.

 

این ایام همچنین مصادف است با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها. لازم می‌دانم این مناسبت فرخنده را به دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این سرزمین و امیدهای آینده این نظام تبریک عرض نمایم.

 

امید و اطمینان دارم برنامه‌ریزی دقیق کادر سخت‌کوش معلمان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، تعالی روزافزون این قشر فرهیخته و پیشرفت گام‌به‌گام دیار عزیزمان اردکان بزرگ را رقم خواهد زد.

 

در پایان، بار دیگر هم‌زمانی هفته بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و توفیق روزافزون ایثارگران و خانواده معظم شهدا را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم و برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیزمان آرزوی توفیق، بهروزی و موفقیت دارم.

 

بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان
۹۸/۰۶/۳۱