فرماندار اردکان انتشار برخی مطالب در خصوص کودک‌ربایی در این شهرستان را تکذیب و به شهروندان توصیه کرد برای اطلاع از چنین موضوعاتی به منابع رسمی و معتبر خبری به‌جای کانال‌های فاقد مجوز و منابع غیررسمی مراجعه کنند.
 
هادی مقیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شایعاتی در خصوص کودک‌ربایی در یکی از پارک‌های این شهرستان توسط برخی کانال‌های خبری پخش شده که بروز چنین رخدادی در شهرستان کذب محض است.
 
وی اضافه کرد: این مطالب باعث ایجاد وحشت در جامعه می‌شود و نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی در بر ندارد.
 
فرماندار اردکان همچنین توضیح داد: اخیراً خانمی در ساعت شلوغی در پارک برای پیداکردن کودکش، کودک دیگر خود را در مکانی مشخص قرار داده و خانم موجهی به زعم این‌که این کودک والدین خود را گم کرده، کودک را برداشته و به دنبال پیداکردن مادرش می‌رود.
 
مقیمی ادامه داد: مادر کودک وقتی بازگشته و کودک خود را در جایی که قرارداده پیدا نمی‌کند، شروع به داد و فریاد می‌کند که پس از چند دقیقه به دلیل شلوغی پارک مردم جمع می‌شوند و بعد از چند لحظه فرد یابنده، کودک را به مادرش تحویل می‌دهد.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: این موضوع با حضور نیروی انتظامی بررسی و بی‌گناهی خانم یابنده کودک مشخص می‌شود، اما همین موضوع دستمایه شیطنت رسانه‌ای قرار می‌گیرد و این‌گونه ادعا می‌شود که در اردکان کودک‌ربایی اتفاق افتاده است.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: در صورتی که شهروندان از منابع معتبر خبری برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند، کمتر شاهد رواج چنین شایعاتی در جامعه خواهیم بود.
 
📲 آخرین اخبار موثق شهرستان اردکان را از کانال فرمانداری اردکان در تلگرام دنبال کنید:
https://t.me/joinchat/AAAAADwjdGuith5xp1Dh4g