مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در اردکان؛
به گزارش اتاق خبر اردکان، علی اصغر شاکری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از شهر اردکان در گفتگو با ایرنا افزود: استان یزد به عنوان شهر قنوت ، قنات و قناعت مطرح است و این نشان دهنده فرهنگ و تمدن والای مردم استان یزد بخصوص مردم اردکان است .
 
وی اضافه کرد: تدین ، پشتکارو جدیت این مردم در این بازدید چندساعته کاملا مشهود بود.
 
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه پویایی و تلاش مجموعه شهرداری و اداره میراث فرهنگی نشان از این دارد که این شهر روز به روز رو به گسترش است تصریح کرد: تمام تلاش مسوولان این است که با بسترسازی و اماده شدن این شهرستان زمینه را برای گسترش صنعت توریسم مهیا کنند.
 
شاکر اظهار کرد: تحولات شگرفی در این شهر شکل گرفته که امیدواریم با همدلی که در مدیران این شهرستان به چشم می خورد در سال های آتی بیش از این پیشرفت و توسعه گردشگری صورت بگیرد.
 
وی با بیان اینکه مدیران و شهرداری با همدلی و همراهی در تلاشند صنعت گردشگری را جایگزین صنعت نفت نمایند افزود: آنها به دنیا نشان می دهند که هرگز مورد تهدید قرار نمی گیرند .
 
شهردار اردکان نیز با بیان اینکه میزبان 30 شهردار از خراسان شمالی بوده ایم افزود: استفاده از تجربیات و تعاملات یکدیگر ازجمله اهداف این بازدید بود .
 
بهروز شهابی زاد با اشاره به اینکه بازدید خوبی از بافت تاریخی و پروژه های این شهرستان صورت گرفت ادامه داد: این شهرداران با نحوه اجرا ، معماری ، نوع مصالح به کار رفته و ... آشنا شدند .