فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری:

فرماندار اردکان با بیان اینکه رئیس‌جمهور و هیئت دولت روز یکشنبه در استان یزد حضور خواهند یافت گفت این سفر یک‌روزه از ساعت ۹ صبح با مراسم دیدار مردمی با ایشان آغاز می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد ضمن بیان این خبر اعلام کرد تمامی تمهیدات لازم برای حضور مردم شریف اردکان در این مراسم در نظر گرفته‌شده است.

 

شهابی‌زاد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف استان را از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور و تیم همراه عنوان کرد و افزود: دیدار نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌ها، جمع‌بندی درخواست‌ها و نامه‌های مردمی و انعکاس آن‌ها در جلسه هیئت دولت نیز ازجمله برنامه‌های تنظیم‌شده در این سفر خواهد بود.

 

فرماندار اردکان در ادامه ضمن تأکید بر شرایط حساس اقتصادی و درنتیجه انتظارات به‌حق مردم از دولت گفت، تجهیز و تکمیل برخی پروژه‌ها در شهرستان به‌کندی صورت می‌گیرد که با توجه به توقعات مردم لازم است برای آن‌ها راه‌حل‌های منطقی و قابل‌اجرا تدوین و اجرا گردد. وی اظهار داشت: بی‌انصافی است اگر مقصر برخی انتظارات برآورده نشده مردم را دولت، شخص، گروه و یا حزب خاصی بدانیم.

 

شهابی‌زاد با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راه برون‌رفت کشور از مسائل، چالش‌ها و مشکلات موجود، وحدت، ایستادگی و مقاومت در پرتو سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است یادآور شد: این مقاومت و ازخودگذشتگی یکی از ویژگی‌های فاخر مردم ایران است و همیشه نشان داده‌اند برای رسیدن به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه ایستاده‌اند.

 

این مسئول سیاسی گفت: طی این سفر یک‌روزه، هیچ ارگان و مدرسه‌ای در شهرستان تعطیل نمی‌شود و همه همچنان به خدمت‌رسانی به مردم خواهند پرداخت. وی همچنین بر اطلاع‌رسانی مناسب و گسترده در تمامی سطح شهرستان برای اطلاع و حضور تمامی علاقه‌مندان در مراسم دیدار مردمی با رئیس‌جمهور تأکید کرد.

 

شهابی‌زاد از افتتاح پروژه کارخانه احیا مستقیم مگامدول چادرملو با تولید محصول آهن اسفنجی و ظرفیت یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تن و با هزینه ۴۶۵ میلیارد تومان و ۸۳ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۸۳ نفر با حضور شخص رئیس‌جمهور و یا نمایندگان ایشان خبر داد. وی همچنین گفت: پیش‌ازاین و در این راستا، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در رابطه با بحث بودجه در شهرستان حضور یافتند و برآورد هزینه‌هایی که از محل دفتر ریاست جمهوری تأمین می‌شود انجام‌شده است.

 

فرماندار اردکان در پایان یادآور شد، روز یکشنبه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور دکتر انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداره استخدامی کشور در فرمانداری اردکان برگزار خواهد شد که مسئولان ادارات در این جلسه به بیان مشکلات، چالش‌ها، درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و انتظارات خود خواهند پرداخت.