#هفته_دولت

فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دولت در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد؛ با اشاره به شعار این هفته گفت: شفافیت و پاسخ‌گویی باید در صدر اولویت‌های مدیران شهرستان و دستگاه‌ها قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تشریح وضعیت اقتصادی و به‌ویژه فروش نفت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی دولت اظهار داشت: در این شرایط مدیران باید با توضیح شرایط برای مردم، امید را در جامعه زنده نگه‌دارند.

 

فرماندار اردکان با اشاره به منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تصریح کرد: بر این اساس، توجه به توسعه علم و پژوهش و برجسته‌کردن ارزش‌های معنوی در صدر قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در هفته دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل مردم استفاده کنند.

 

شهابی‌زاد با بیان این‌که اربعین حسینی بزرگ‌ترین مانور شیعیان جهان است؛ از تشکیل کمیته‌های ستاد در شهرستان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص سامانه سماح لازم است.

 

وی همچنین به برگزاری اجلاس سراسری نماز در اردکان اشاره کرد و گفت: این اجلاس با روی‌کرد دانش‌آموزی و در آبان‌ماه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها برای آماده‌سازی فضای شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان اردکان انتخابات اسفندماه سال‌جاری را یکی از مهم‌ترین رویدادها عنوان کرد و بر رعایت اخلاق انتخاباتی، قانونمداری و بی‌طرفی دستگاه‌ها تأکید نمود و گفت: مهم‌ترین رکن انتخابات مشارکت مردم است.

 

شهابی‌زاد رعایت انضباط اداری، پاسخ‌گویی دقیق و به‌موقع به مکاتبات و ارباب رجوع توسط ادارات را خواستار شد و گفت: از بروکراسی اداری و پیچیده کردن مسائل پرهیز کنید و رضایت مردم را جلب کنید.