سرپرست فرمانداری اردکان;

در حوزه خبررسانی و کمک به خبرنگاران آمادگی کامل داریم.

سرپرست فرمانداری اردکان گفت: در حوزه خبررسانی و کمک به خبرنگاران استقبال و آمادگی کامل داریم و موفقیت آنها در امر خبررسانی،  مزایا و محاسن برای نظام دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان ، حسین سبزواری روز دوشنبه  در آیین همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز یزد افزود: خیلی از فعالیت ها و عملکردهای دولت به طور جامع و کامل اطلاع رسانی نمی شود و این کم آگاهی در بین اقشار مختلف مردم واکنش هایی در بر دارد .

وی اضافه کرد : مظلومیت جمهوری اسلامی در عدم اطلاع رسانی کامل و جامع است .

این مسوول با بیان اینکه در سال های گذشته شهرستان  اردکان دارای دفتر خبری بوده که متاسفانه در حال حاضر فعال نیست  تصریح کرد: امیدواریم با همراهی  ارگان ها ، مسوولان استان و شهرستان و خبرنگاران این دفتر فعال شود .

سبزواری در ادامه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور شد : امروزه خبرنگاران تدوین گران حرفه ای هستند.
وی اظهار داشت: با گسترش فضای مجازی و گوشی های موبایل دوربین دار می توان گفت همه افراد از کوچک و بزرگ شهروند خبرنگاری محسوب می شوند که تمام اخبار را مخابره و به تمام اقصی نقاط کشور  و جهان ارسال می نمایند .

سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به اینکه در دنیای ارتباطات که با بمباران اخبار و اطلاعات روبرو هستیم نیازمند اخبار موثق هستیم افزود:صدا و سیما می تواند مرجع مناسبی به منظور ارسال اخبار صحیح ، دقیق و موثق باشد.

سبزواری گفت: متاسفانه گاهی شاهدیم افرادی که دارای اشرافیت کامل در امر خبر و اطلاع رسانی نیستند و سواد رسانه ای ندارد وارد عرصه خبرنگاری شده اند که ناآگاهانه اطلاعات و اخبار را بصورت ناقص و ناتمام نشر می دهند .

در این آیین که  مدیر کل صدا و سیما استان یزد ، مدیر کل سیاسی استانداری یزد و دیگر مسولین استانی و شهرستان در محل شرکت فولاد آلیاژی ایران  حضور داشتند از  خبرنگاران  آزاد " مهدی فتاح "از اردکان و" احمد اسماعیلی" از عقدا هم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.