فرماندار اردکان در مراسم بازگشایی مدارس

همزمان با سراسر کشور زنگ آغازین سال تحصیلی جدید در بیش از ۱۱۰ مدرسه شهرستان اردکان به صدا درآمد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان با حضور نماینده ویژه وزیر آموزش وپرورش، فرماندار شهرستان اردکان، امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان، رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی زنگ آغازین سال تحصیلی در مدرسه دخترانه مادر این شهرستان به صدا درآمد.

 

«هادی مقیمی» در این مراسم سال تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را اتفاقی مبارک خواند و اظهار داشت: همانطور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای کیان و سربلندی ایران تلاش کردند و جانانه جنگیدند، دانش آموزان و دانشجویان نیز باید در مسیر استقلال علمی و آموزشی کشور بیش از پیش کوشا باشند.

 

فرماندار اردکان، ماه مهر را فصل رویش و زندگی خواند و گفت: ترقی علم و دانش، پرورش افکار و فراگیری علوم هر ساله با آغاز سال تحصیلی رنگ و بویی دیگر به مدارس و مراکز آموزشی می‌دهد که در این مسیر باید قدردان تلاش‌ها، زحمات معلمان و خدمتگزاران مردم در آموزش و پرورش بود.

 

وی با اعلام این موضوع که شهرستان اردکان همیشه در زمینه کسب علم و دانش و کنکور سراسری حائز رتبه‌های برتر استان بوده است خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید در زادگاه معلم اخلاق حضرت آیت‌الله خاتمی (ره)، شاهد زنده نگه داشتن یاد بزرگان این سرزمین و تکرار موفقیت‌های پویندگان علم و دانش باشیم.

 

مقیمی افزود: امیدواریم به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در مسیر تعلیم و تربیت همه دست اندرکاران این امر تلاش مضاعف داشته و آموخته‌های خود را برای پیشرفت کشور به مدد گنجینه‌های علم و معرفت مزین سازند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش اردکان نیز در ادامه با اشاره به کسب موفقیت‌های ۲۳ ساله اردکان در کنکور سراسری، این اتفاق را امری برنامه‌ریزی شده خواند و افزود: رتبه‌های برتر کنکور ۹۵ و قبولی صد درصدی دانش‌آموزان اردکانی در رشته ریاضی و برتری استان با این موفقیت با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم آموزش و پرورش و معلمان زحمت‌کش بدست آمده که باید قدردان آنان بود.

 

«محمد اشرفیان» از به صدا درآمدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در بیش از ۱۱۰ مدرسه شهرستان اردکان خبر داد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۲۰۰ معلم در بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق به تعلیم و تعلّم ۱۶ هزار دانش‌آموز می‌پردازند که امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی پربار برای جامعه فرهنگیان ودانش آموزان شهرستان باشد.

 

وی گفت: تعامل اولیای دانش آموزان و مسئولان با آموزش و پرورش برای رسیدن به پیروزی و موفقیت‌های این حوزه امری تأثیرگذار خواهد بود.