فرماندار اردکان در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس
فرماندار اردکان در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس سال ۹۸ شهرستان گفت: حضور و آگاهی مردم در صحنه‌ها اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین عامل در ماندگاری نظام و انقلاب بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد با گرامی‌داشت یادوخاطره شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران گفت: دشمن با هدف سرنگونی نظام نوپای اسلامی، جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد؛ اما در سایه جان‌فشانی مردم و رهبری امام خمینی‌ره نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.
 
وی با اشاره به نقش مردم در عبور از تنگناها و شرایط سخت افزود: اکنون نیز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و صبوری مردم در کنار برنامه‌های دولت و نظام قطعاً ما را از این مرحله حساس به سلامت عبور خواهد داد.
 
فرماندار اردکان گفت: در طول ۸ سال جنگ هزینه‌های مادی زیادی بر کشور تحمیل شد اما مهم‌تر از آن، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و جوانان غیوری بودند که به شهادت رسیدند و بدون شک در نزد خداوند مأجور خواهند بود.
 
شهابی‌زاد هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای یادآوری رشادت‌های مردان و زنان جان‌برکف در راه کشور و نظام دانست و افزود: زنده‌نگهداشتن یادوخاطره شهدا و بازگویی رشادت‌های انجام‌شده در طول دفاع مقدس به‌خصوص برای نسل جوان، مهم‌ترین وظیفه ماست.
 
وی تصریح کرد: شعار هفته دفاع مقدس در سال‌جاری براساس بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان «ما پیروزیم» انتخاب شده و انتظار می‌رود برنامه‌های این هفته حول این محور و نمایان‌گر دستاوردهای نظام باشد.
 
در ادامه این نشست هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.