پیام بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان
فرماندار اردکان در پیامی، ۱۳ آبان را یکی از نقاط عطف در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ضمن برشمردن ویژگی‌های این روز تاریخی از عموم مردم اردکان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
 
سیزدهم آبان به معنای واقعی کلمه یکی از بزنگاه‌های تاریخی و از نقاط عطف در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 
 
این روز تاریخی بیش از هر روز دیگر، پیام روشن استکبارستیزی و مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در خود دارد و بی‌سبب نیست که با نام «روز ملی مبارزه با استکبار» مزین شده است.
 
در اتفاقات تاریخی در این روز، از تسخیر لانه جاسوسی تا تبعید امام (ره) و نیز شهادت دانش‌آموزان معترض به دخالت‌های بیگانگان، ردپای یک کشور بیگانه و استعمارگر بیش از دیگر کشورها دیده می‌شود و آن، آمریکاست. لذا ملت ایران هرسال هوشیارتر از همیشه در مقابل دسیسه‌های این دشمن دیرینه نظام و انقلاب به صحنه می‌آید و پیام روشن ضدیت با سیاست‌های این دشمن فریبکار را فریاد می‌زند.
 
این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یادوخاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و ۱۳ آبان، این روز بزرگ را گرامی داشته و از مردم مؤمن و انقلابی شهرستان اردکان دعوت می‌کنم تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی فردا، بار دیگر اتحاد و همدلی همه طیف‌ها و جریان‌های داخل نظام در مقابل دشمنان را به نمایش بگذارند.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان
 
گفتنی است راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان؛ ساعت ۱۰:۳۰ صبح از حسینیه کوشکنو اردکان به سمت خیابان امام خمینی (ره) آغاز و در مصلای بزرگ امام (ره) پایان می‌یابد.