شورای اداری شهرستان اردکان ⁞ ۳
معاون سیاسی استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد، از زحمات محمدرضا تابش در مسئولیت نمایندگی مجلس تقدیر کرد و برای محمدرضا دشتی اردکانی آرزوی موفقیت کرد.
وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان، کنترل این بیماری در شهرستان اردکان را با توجه به وضعیت اولیه، موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و از نقش‌آفرینان در این زمینه در بسیج نیروهای مردمی، اطلاع‌رسانی، درمان و بسیج امکانات دولتی قدردانی کرد.
احمد ترحمی، با بیان این‌که کرونا تمام نشده؛ هشدار داد که ضمن رعایت همه دستورالعمل‌ها، برای سازگاری با این بیماری و تنظیم برنامه‌ها براساس مقابله با کرونا آمادگی وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار یزد با انتقاد از برخی گمانه‌زنی‌ها و اظهارنظرها بیان داشت: بنای ما تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس است و همان‌گونه که با آقای دکتر تابش تعامل داشتیم با آقای دکتر دشتی نیز تعامل وهم‌فکری خواهیم داشت.
وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنم که هیچ تصمیمی در حوزه مسائل تقسیمات کشوری و تعیین حدوحدود و محدوده‌ها بدون اطلاع فرمانداران و هماهنگی با نمایندگان مجلس گرفته نخواهد شد.
وی بیان داشت: مسائل مطرح‌شده درباره تطبیق حوزه سیاسی و ثبتی و صدور سند صحیح نیست و تحرک جدیدی در این حوزه اتفاق نیفتاده؛ لذا گمانه‌زنی‌ها واقعیت ندارد. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان ضمن تشریح برنامه‌های راهبردی مدیریت ارشد استان در توسعه متوازن و دانش‌محور بر ضرورت همکاری همه ادارات در تحقق برنامه‌ها تأکید و از شهرستان اردکان به عنوان مهد علم وادب و اخلاق یاد کرد و همگان را به پاسداشت این میراث کهن و افتخارات نام‌آوران این دیار بزرگ فراخواند.