فرماندار اردکان در شورای مشورتی جوانان:
فرماندار اردکان گفت: جوانان با استفاده از تجربیات و تخصص خود می‌توانند زمینه توسعه شهرستان را مهیا کنند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در دیدار با نخبگان و جوانان شهرستان اردکان افزود: از یک سو انتقاد دائم و از سوی دیگر، عدم فعالیت و ارائه‌ی راهکار نه تنها کاری از پیش نمی‌برد بلکه جلوی پیشرفت کار و فعالیت را نیز می‌گیرد.
 
وی اضافه کرد: سال‌های گذشته در این شهرستان مردم با مشکل بیکاری روبرو بوده‌اند ولی با توجه به فعالیت مسئولان و مردم اتفاقات خوبی در اردکان افتاد که زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم را مهیا کرد.
 
فرماندار اردکان با بیان این‌که وجود صنایع نتایج مثبتی چون ارزش افزوده، صادرات و اشتغال را دربرداشته است تصریح کرد: اردکان با حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی به جایگاه ممتازی از لحاظ اقتصادی رسیده و نباید آن را با فرافکنی و سنگ‌اندازی زیر سؤال برد.
 
اسماعیلی گفت: اگر جوانان شهرستان تمام هم و غم خود را در جهت تخصصی‌شدن اظهارنظرها و پیشنهادات در جهت پیشرفت منافع شهرستان بکار گیرند مسلماً مباحث زیست محیطی نظیر آلایندگی به صورت کاملاً پیشرفته و تخصصی حل خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که نباید همه چیز را فدای مسایل سیاسی کنیم و به تخریب یکدیگر بپردازیم افزود: اگر در نظر داریم که محیط و جامعه سالمی در اردکان داشته باشیم باید دور از هجمه‌های بیهوده سعی در گسترش فرهنگ داشته باشیم.
 
فرماندار اردکان با اشاره به این‌که مشکلات با درایت، هم‌فکری، همدلی و همبستگی حل خواهد شد؛ بر اهمیت استحکام رابطه جوانان گذشته بخصوص جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس با نسل امروز پرداخت و هدف از تلفیق اهداف و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس و دانش جوانان امروز را پیشبرد جامعه به سمت رشد و تعالی دانست.
 
وی بر ضرورت پرداختن به تمام مسائل حوزه جوانان به خصوص حوزه فرهنگی، به دور از هر گونه تنش‌های سیاسی و جناحی اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم و جوانان، امری ارزشمند و وظیفه شرعی و قانونی است و تحت هیچ شرایطی نباید قربانی مسائل سیاسی قرار گیرد.
 
تشریح و توضیح در مورد اهداف و برنامه‌های طرح تشکیل شورای مشورتی جوانان متشکل از افراد فعال در حوزه جوانان در زمینه‌های مختلف توسط مشاور جوانان فرماندار و تشکیل کارگروه شورای مشورتی در شبکه‌های اجتماعی جهت نظرخواهی از اعضا در خصوص مسائل مختلف از جمله مصوبات این جلسه بود.
 
در این مراسم فرماندار اردکان از «آرشام بلیوانی» جوان نخبه شهرستان اردکان و دارنده مقام سوم مسابقات 2015 جهانی روبوکاپ چین تقدیر به عمل آورد.