با حضور عبدالرضا باقری قائم‌مقام وزیر علوم انجام شد:
در مراسمی با حضور قائم‌مقام وزارت علوم ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه اردکان به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان عبدالرضا باقری با تقدیر از خیران عرصه علم و آگاهی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی گفت: تعداد مؤسسات آموزش عالی در کشور و شهرستان اردکان رشد چشمگیری داشته که با وجود استعدادهای زیاد در منطقه نتایج درخشانی از این توسعه عاید استان یزد خواهد شد.
 
وی افزود: سهم آموزش عالی به نسبت سایر بخش‌ها در تربیت نیروی انسانی و پوشش آموزشی، حوزه‌های تولیدات علمی و مقالات بین‌المللی بیشتر و تأثیرگذارتر بوده است.
 
باقری اضافه کرد: در دوره جدید، مأموریت‌های تازه‌ای برای حوزه آموزش عالی موردانتظار است و تربیت نیروهای ماهر در صدر این مأموریت‌هاست.
 
قائم مقام وزیر علوم توسعه کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش و توجه به رشته‌های دانش‌بنیان را از سیاست‌های کلی نظام برشمرد و بیان داشت: ایجاد مراکز رشد، زمینه پرورش ایده‌های نوآورانه را فراهم خواهد آورد.
 
فرماندار اردکان نیز در این نشست گفت: در شهرستان ۷ مرکز آموزش عالی وجود دارد که دانشگاه اردکان با بیش از ۳ هزار دانشجو از مهم‌ترین این مراکز است.
 
بهروز شهابی‌زاد افزود: بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف در اردکان تحصیل می‌کنند و در کمیته‌های تخصصی از نظرات دانشگاهیان و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها برای تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌شود.
 
وی با اشاره به وجود دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: هدف از این راه‌اندازی تقویت بهره‌برداری از نظرات علمی در صنعت و استعدادیابی و نیازسنجی در حوزه‌های گوناگون است.
 
گفتنی است در این مراسم از تقوی‌زاده خیر دانشگاهی تقدیر و ساختمان دامپزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
این ساختمان در سه طبقه با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان شامل بخش‌های اداری، آموزشی و آزمایشگاهی افتتاح شده است.