فرماندار اردکان:

باید احترام به قانون در جامعه رواج پیدا کند

 

فرماندار اردکان در آیین افتتاح کتابخانه مرحوم شرافت روستای ساغند، ضمن تبریک میلاد پر سُرور حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، انتخاب این روز را برای افتتاح، روز پر فضیلتی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین سبزواری در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت کتاب در فرهنگ سازی، رشد و توسعه و پیشرفت جامعه، اظهار کرد: به دلایل مختلف کتاب در جامعه ما همواره مظلوم واقع شده که باید از کتاب، مظلومیت زدایی شود و بیشتر مورد حمایت و توجه مادی و معنوی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بدلیل عدم فرهنگ سازی مناسب در جامعه،علیرغم گذشت بیش از چهل سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز در بین عده‌ای از مردم و مسئولین نارضایتی‌هایی وجود دارد. ما هنوز برخی از فرهنگ‌ها را نیاموخته‌ایم، باید احترام به قانون در جامعه رواج پیدا کند که می‌توان از طریق مطالعه کتاب و افزایش سطح دانش، این فرهنگ را در جامعه رواج دهیم. فلذا تشکر ویژه‌ای داریم از شرکت طاهر بار و آقای شایقی که همت گماشته و در فرهنگ سازی و راه اندازی کتابخانه در روستای ساغند همکاری لازم را داشته‌اند.

گفتنی است، کتابخانه عمومی مرحوم حاج حسینعلی شرافت زارچ در روستای ساغند بخش خرانق شهرستان اردکان به همت شرکت حمل و نقل طاهر بار کویر احداث، افتتاح و آماده ارائه خدمات به اهالی منطقه شده است.