به‌منظور بررسی پروژه‌های عمرانی دستگاه‌ها
فرماندار اردکان به‌همراه 'محمدرضا تابش' نماینده مردم اردکان در مجلس از تأسیسات و مخازن ذخیره آب شهری و روستایی و نیز پایگاه انتقال خون این شهرستان بازدید و در نشست‌هایی جداگانه پروژه‌های تعریف‌شده در این سازمان‌ها را بررسی کردند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در نشستی با حضور 'محمد فاتحی' مدیرعامل شرکت آب‌وفاصلاب روستایی و سرپرست شرکت آب‌وفاضلاب شهری استان در سایت تأسیسات و مخازن آب شهری اردکان، درخصوص تسریع تکمیل پروژه‌های آب روستایی و شهری شهرستان اردکان گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد. 
 
همچنین در بازدید مشترک فرماندار و نماینده اردکان از ساختمان اداری و طرح توسعه پایگاه انتقال خون شهرستان، محمدرضا تابش در مذاکره تلفنی با رئیس سازمان انتقال خون کشور، رسیدگی به نیازهای پایگاه اردکان را خواستار و مقرر شد فرماندار اردکان در جلسه‌ای در تهران موارد مطرح‌شده را پی‌گیری نماید.
 
پروژه مخزن ذخیره آب ده‌هزار مترمکعبی اردکان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای اتمام آن ۲ میلیارد تومان دیگر نیاز است. بهره‌برداری از این پروژه ظرفیت ذخیره آب شهرستان را به ۴۵ هزار مترمکعب افزایش می‌دهد. همچنین ۱.۲ میلیارد تومان به پروژه ایستگاه پمپاژ آب شهری اردکان اختصاص یافته که با راه‌اندازی آن طی شش‌ماه آینده فشار شبکه آب شرب شهری بهبود قابل‌ملاحظه‌ای خواهد یافت.