هادی مقیمی در پیامی به‌مناسبت ۲۶ مرداد
فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت. وی در این پیام از آزادگان به عنوان الگوهای مقاومت و ایثار یاد کرده که در شرایط کنونی کشور می‌توانند درس‌های مهمی به جامعه به‌خصوص نسل جوان بدهند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن پیام فرماندار اردکان بدین شرح است:
 
بسم الله النور
 
۲۶ مرداد روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.
 
بازگشت آزادگان، این اسوه‌های راستین ایمان راسخ به وعده‌ی الهی، ستون‌های مقاومت و صبوری، الگوهای مبارزه و ایستادگی، از باشکوه‌ترین صحنه‌های خلق‌شده در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی است.
 
عرصه پرفراز و نشیب مقاومت ۸ ساله ما در برابر دشمنان بعثی، پر است از حماسه‌های ماندگار و جاودانه توسط جانبازان غیور، ایثارگران جان‌برکف و آزادگان سرفَراز و به‌راستی جامعه‌ی امروز ما به این ازخودگذشتگی‌ها و قدرشناسی‌ها بیش از هرزمانی محتاج است.
 
آزادگان سربلند درواقع سند روشن مظلومیت ما در جنگ تحمیلی هستند. دفاع مقدس ما صحنه حضور مردان و زنان غیوری است که تحت رهبری امام راحل عظیم‌الشأن وعده‌ی خدا «و بشر الصابرین» را به درستی معنا کردند.
 
امروز جامعه ما برای برون‌رفت از مسائل و مشکلات به حضور بیشتر آزادگان گران‌قدر در عرصه‌های مختلف نیازمند است. آن‌ها الگوهای صبر در برابر مصائب و ابتلائات هستند و می‌توانند درس‌های بزرگی به جامعه به‌ویژه نسل‌های جوان بدهند.
 
بیست‌وششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامی داشته و خاضعانه از صبوری آنان و خانواده‌های گران‌قدرشان سپاس‌گزاری می‌کنم.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان
۲۵ مرداد ۱۳۹۷