نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اردکان

 

 نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در سالن شهید حنیف فرمانداری شهرستان اردکان برگزار شد.

فرماندار اردکان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مظلوم غزه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج بر اجرای هرچه باشکوه تر برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج و پرداختن ویژه به شهید شاخص استان سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده تأکید کرد.

حسین سبزواری همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام رضا (علیه السلام) به بخش خرانق و نامگذاری این روز به عنوان روز شهرستان اردکان، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در بخش خرانق خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم در این نشست که با حضور مدیران استانی و شهرستان برگزار می‌شود نتایج و ثمرات خوبی برای بخش خرانق داشته باشد.

 فرماندار اردکان با اشاره به جهاد آبرسانی در شهرستان گفت: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) عملیات آبرسانی به روستاهای بخش عقدا پیشرفت خوبی داشته است و در نشستی که با فرماندهی قرارگاه صورت گرفت مقرر شد که جهاد آبرسانی به روستاهای بخش خرانق نیز به زودی آغاز شود.

سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج در شهرستان اردکان پرداخت.