اولین جلسات هیئت اندیشه ورز در روستای سروعلیا بخش عقدا تشکیل شد.

 تشکیل جلسات اندیشه ورز در بخش عقدا

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا با هدف احصا مشکلات اجتماعی و فرهنگی روستاهای بخش عقدا، تشکیل جلسات اندیشه ورز در دستور کار قرار گرفت.
◽️بخشدار عقدا در این زمینه گفت:هیچ کس بهتر از ساکنین محلی نسبت به مشکلات و نیازهای روستا آشناتر نیست لذا در جهت احصا مشکلات و رفع آن، تشکیل جلسات اندیشه‌ورز را با حضور خود اهالی تشکیل داده ایم.
◽️بخشدار عقدا در ادامه گفت: امروز شاهد تشکیل اولین جلسه از جلسات هییت اندیشه ورز در روستای سروعلیا هستیم که با همراهی اقای شاکری فرمانده حوزه 3بسیج ثاره الله عقدا، رییس و اعضای شورای اسلامی روستا، معتمدین محلی روستا، جمعی از بانوان روستا در محل پایگاه بسیج روستای سروعلیا برگزار شد.

◽️ منصوری گفت: در این جلسه پیرامون مشکلات روستا بحث و گفت و گو شد و اهالی با اشاره به مشکلاتی چون حضور افراد غیر بومی در ایام هفته که باعث مشکلات بسیار جدی در روستا شده است گلایه داشتند.

◽️بخشدار عقدا حضور کارگران اتباع خارجی در روستا را نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات جدی این روستا دانست و گفت: انشالله با همکاری پایگاه بسیج و معتمدین محلی روستا مشکلات حل بشوند و محدود کردن استفاده از کارگران اتباع خارجی در دستور کار است و با کسانی که از کارگران اتباع خارجی بدون مجوز کار بدهند برخورد خواهد شد.

منصوری در پایان گفت:این برنامه ادامه خواهد داشت و در روستاهای دیگر هم اجرا خواهد شد.

◽️لازم به ذکر است در پایان نیز اعضا با حضور در منزل شهید بیکی با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کردند